2011. augusztus 30., kedd

egy Bettis nap. *-*


~ nagyonfelvan pörögve, holnap meg tanévnyitó. OO de legalább találkozok ezekkel a barmokkal. *-* ♥

nasziasztok. ^^ a mai napom tökjóltelt. :D reggel a tervezett 8 órai kelés helyett sikerült fél 10kor kirángatni az ágyból.> <

elhúztam az írószerboltba megvenni pár cuccost sulira. pl hiányzófüzetek,ceruzák,tollak,stb. :D

vettem egy fekete-szürke tolltartót,túl egyhangú volt nekem (végülis még mindig az. xD demajd még feldobom valamivel. :D )



ráraktam a miyavis kitűzőm,
és egyből más. *-*


a többi kitűzőm nem mertem rárakni,mert féltem őket hogy szétesnek. T__T végülis eztis. xD

fél egykor mentem kardoskútra bettihez. :D mindketten ki voltunk akadva, a kilencedikes tankönyveken. xDD szörnyűek..komolyan. > <

felmentünk hozzájuk,beszélgettünk,és majdnem leestem náluk a lépcsőről. ^^ "
megmutatta a kutyájukat,és tökcuki. *-* fekete puli,és mindig rágta a kezünket. xDD
de úgy,hogy bekapta az összes ujjam,és húzta hátra. xDDD

voltunk játszótéren is. hintáztunk,csúszdáztunk,libikókáztunk,hülyültünk,meg
pózerkodtunk. :D olyanok voltunk mint az öt évesek. ^^
közben lesokkoltuk egymást a mániáinkkal. végülis ha belegondolok szinte egész végig csak dumáltam. oO
hintázz állva,és közben vágj hülyefejeket.


betti. ♥


csúúszda.*-*



játszóterezés után elmentünk kitti elé,mert a régi sulijukban 4kor volt évnyitó,és elmentünk az évnyitó előtt a suliba. xDD kittivel ma talákoztunk először,aranyos lánynak tűnik. :) betti megmutatta a volt osztálytermüket. a tablójukat is megakarta,de az még nemvolt kirakva. > <
a suliban voltunk kb egy fél órát,utána elmentünk boltba energiaitalt venni. :D

lesétáltunk a vízpartra,közben hülyültünk,meséltem neki,hogy milyen is a sulink,mert én már csak négy éve ide járok (általánosba is ott jártam,ahol a gimit kezdem. :D) és tudok dolgokat. xDD
és persze itt is muszáj volt képeket csinálni. :D


énféleértelmes képek. imádok felhőket bámulni és fényképezni. :$


tökgyorsan eltelt az idő sajnos,ment a buszom,és jöhettem is haza. T_T nembaj,tökjóvolt. *-*

itthon estére totálisan bepörögtem,kiírtam egy jópárszor twitterre hogy REMEMBERtheURGE,hátha újra trend lesz (Gazette új single,és mellesleg kibaszottul jó. *__* majd albumvéleményeket is kéne írnom. ^^ ") nemtudom azóta sikerült-e a többieknek,mert én abbahagytam egy idő után. :$ lényeg,hogy jó párszor kiírtam. :D

aztáán. füzeteket pakoltam,és összeakadt a miyavi chibis a teru chibissel,ennek örömére elkezdtem kiabálni,hogy 'miyavi ne erőszakold meg terut' :|

meg mindenféle hülyeséget kiabáltam,énekeltem,tomboltam. > < felvettem a ballagási szoknyámat,és mana-samásat játszottam benne.. -.- ' közben a népet fárasztottam msnen. :D de nálam az ilyen alap. xDD

jaés. múltnap kész lett a hizaki chibis füzetem. ^^ a sagás készülőben van,de 2 napja lustavoltam rajzolni. xDD

az elejét elbasztam,mert beszíneztem a haját is..
közben meg hizaki szőke. > <
nocink.

annyira nem is lett rossz,ugye?

és itt a hátulja. ezt kivételesen nem rontottam el,és még nekemis tetszik. OO
a vonalkód azért bezavar. > <


jaés. ezt muszájvolt. :D
elmoo. *-*


elsősorban ezt az érti,aki látta ezt :



0: 39 -tőől. *-* perverzállatok. xDDD


na,azthiszem ennyi lenne. ^^ még írnom kéne egy jó kis agymenésről. de kezdek fáradni. > <

és végül csakmert szinte ezt hallgattam majdnem egész nap :


perverzdalszövegek és kaya kéjes sóhajtásai forever. xDDD ♥

sayounara itoshii sugar rose. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése