2011. augusztus 11., csütörtök

shibuyacon . ~ 2011. július 30.

Node of Scherzo - Kaya,Kamijo & Juka. ♥
~ egyhét múlva dir en grey,bevanzsongva mint állat. *__* rengeteg mindent akarmondani,kamijofangörcse van (megint.:$) bekockult twitteren,és megint kávét iszik. oO

nasziasztook. ^^ megint levagyok fényévekkel maradva,és jövök a kilométeres blogbejegyzéseimmel. nocink. xDD
naszóval,július 30.án volt a shibuyacon pesten. előtte nap mentem át gwenékhez,ott aludtam,és reggel korán indultunk vonattal pestre. vonaton beült mellénk egy csomó nyugdíjas,és kiderült hogy valami 56 fős nyugdíjas csoportnak az egyrésze. :|
vonatablakból kiabáltunk ki (persze azelőtt,mielőtt az öregek bejöttek. :$) hogy ' sokboldog szülinapooot mayaa!' (mert ugye az LM.C énejesének akkor volt a szülinapja. *-*)

beértünk pestre,nyugatiból kb 1 órát sétáltunk garayba,mert ottvolt a con. :D
útközben átmentünk egy olyan utcán,ahol tiszta versailles feelinges házak voltak. *-* meg
azt beszéltük,hogy mekkora poén lenne,szembe jönne velünk gackt pesten. xDD

conon sorbaállás 4 óráig tartott,mert kevésvolt a jegy,és rengetegen voltunk. xD félóránként hoztak 50 jegyet. fent volt maga a con,az emeleten,odafértek kb 1500an.mimeg lent sokkaltöbben voltunk. képzelhetitek. :|

a sor egy nagyonnagyon kicsi része :

végigbaromkodtuk az egész sorbanállást. xDD alattunk piac volt, lógattam le a lábam,az egyik eladót elneveztem csakúgy találomra gyurinak,és kiabáltam le neki minden hülyeséget. > < nem hallotta meg. T__T minden kisgyereket lecukiztam,gwen meg pedofilozott. :$

sarokba egy csaj fetrengett,és úgy röhögött mint satoshi (videó) mi meg ennek örömére felhívtuk patit,és belekiabáltuk a telefonba hogy 'szakészakészaké.' (H)

közbe megérkezett sári drága is,szóval már hárman toltuk a hülyeségeket. *-* közben meg néha beszéltünk pár szót a mellettünk állókkal.
előttünk egy tökcuki japáncsajszi állt a magyar pasijával,és rajta olvadoztunk. :$ meg néztük a coslayereket,hogy kinek mekkora édes ruhájavan. *-*

eljött az a pillanat is,mikor ránk került a sor,és megvehettük a jegyeket. *-* fent végülis nem is igazán a programokat néztük ( pl.karaoke,rajzverseny stb.) hanem mászkáltunk,vásároltunk és elvoltunk magunknak. *-* voltegy csomó free hug táblás,azokat ölelgettük. :$
következő conra énis viszek. *-* (ha minden igaz,tavasszal megyünk legközelebb,és már a cosplay ötletünk is megvan. :D)

volt egy csomó jócucc. én csak kitűzőket vettem,de bőven megvoltam velük elégedve. *-* (versailles,miyavi,dir en grey. ♥ )
vettünk epres pockyt ( ízesített japán ropi vagy hogy magyarázzam el miaz. :D)
és tökfinom volt. *-*
pózoltam gackt cd-vel.:$

sokmanga,bögre és kawaii cucc. *-*

menősködj conos karszalaggal. xDD ♥
firkáltunk a szabadfalra,néztük a kiállított rajzokat,meg a helyben rajzolókat. *-*
(a yaoisat nem mi írtuk. sajnos. :$)

kukucskaa. :$ ♥

odamentünk ahhoz a tökédes japán csajszihoz,és megkérdeztük hogy lefényképezhetjük-e. ugye nem értette mit mondtunk,és a pasija magyarázta el neki japánul. ő meg tökcukin magára mutatott hogy watashi? mimeg bólintottunk,lefényképeztük.utána bólintottam és mondtam hogy arigatou (köszönöm.) csajszimeg ilyen überédes hangon hogy :arigatou gozaimasu. *-* jaaj otthaltunk meg. :D

hát nem überaranyos? *-*

babáák. tökszépek,édesek,deviszont egy vagyonba kerülnek. T__T nembaj,nézni szabad őket. *-*
lefényképeztünk egy csomó cosplayest. volt miyavi meg ruki cp. *-*

miyavi :
(szegényt még meg is öleltem,annyira bevoltam pörögve. :$)

ruki :

kawaii volt ő is,ezért lefényképeztem. :

kakashi. :

büfében néztem,hogy csinálják a sushit. *-* sári csórt poharat,volt az asztalon citromlé meg cukor,engedett rá a csapból vizet,és készvolt a limonádé. x'DD (betegállat. ♥)

voltak olyanok akik 'yaoit vállalunk 200 ftért' táblával mászkáltak. xDD meg egy csomó lány fetrengett egy sarokba,és elneveztük ' yuri saroknak.' xDDD
kiakartuk próbálni sárival a karaoket. (pl . gackt vanilla,vampire kinght ending/opening.) de nem mertük,mert tuti beégtünk volna.xDD

volt táncszőnyeg,néztünk pár emberkét,és voltak akik a burial applicantre nyomták. *-*



pózoltam szaké kapható felirattal. :$

gwen szerzeményei :

the gazette póló kawaii chibikkel. *-*

soksok kitűzőő. *-*


con után körbejártuk az egész west endet,mert még volt időnk vonatig. :D bementünk a starbucksba,és mivel akkor már 5 óra elmúlt,japánban pedig elmúlt éjfél,nao drága szülinapja alkalmából ráírtam gwen poharára japánul hogy boldog szülinapot nao. *-*

vonaton este 11kor hangosan zenét hallgattunk és énekeltünk. gondolom örültek nekünk a szomszéd fülkékben. xDD lenyomtam egy edo funk dancet is,amennyire emlékeztem belőle. > <



asszem,kb ennyi volt aznap. :D ésmég van kb 3x ennyi élménybeszámolóm,és ezt is órákig írtam. :$ és tuti egy csomó tökjópoént kihagytam. xDD
na,sayounara. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése