2011. augusztus 14., vasárnap

szokásos elvont napok. ~


Versailles - History of the other side. ♥
~ kicsitnyomott kedv.de vigasz hogy már csak 4 nap. *__* ♥

nasziasztok megint. ^^ van megint miről írnom. > < bőven van. :D

szerdán voltam nővéremnél. jövőhétre várja a második gyereküket. *__* és fiú lesz ha minden igaz. :D jajj,úgyvárom. *-* bernivel elvoltam. találkoztam pár ismerőssel is. :D kaptam egy új cipőt,mert anyára rájött a cipőt fogunk most neked venni percek. xDDD tökszexi rózsaszín tornacsukát választottam. *-* (úgyis szétmegy párhónap múlva,de nocink,ha mindenigaz ősszel converse. > < )

ebben megyek dirura. muhaha. *-*
(mondo meg charlie és a csokigyár könyv befigyel. xDDD)



vettem mondot is. gackt poszteer. *-* igaz,hogy nem a legjobb kép róla,de akkoris gakutoo. *-*

pénteken ittvolt viki. *-* reggel csináltam kókuszgolyót,egész ehető lett. xDD szokás szerint full idióták voltunk. xDD áthozott 9 mondot,amibe volt versailles,d'espairsray,miyavi,dir en grey stb. *__* azokat néztük. :D zenét hallgattunk,onegai kanaete versailles making ofot néztünk és jókat szakadtunk ezeken a barmokon. xDD közben öcsém beszólt nekem,hogy úgy élvezkedek mint gackt,és elnevezett engem és vikit perverz gacktoknak. oO szall én vagyok a perverz gackt 1 viki meg a perverz gackt 2. xDD

ettünk jégkrémet,és elneveztük az enyémet kamijonak,az övét meg terunak és yaoiztunk velük. :$
pózolj teruval és kamijoval.


ez már yaoi. oO kamijo a seme. :$


mikor kísértem ki vikit a buszmegbe,már annyira készek voltunk,hogy ordítoztunk az utcán h ' we are versailles! ' xDD közben teru olvadt,és viki felkiáltott hogy : ' teru lecsöpögtet' xDDDD

elment viki. T__T pár perccel utána sikerrel kiöntöttem a maradék jégkrémet a padlóra. tanulság : ne ugrálj félig olvadt kamijoval a szobában mert kiöntöd. x'DDD

péntek reggeli pózerkedés .
(azért mostanság az ilyen ritka tőlem. :|)


és úgy azthiszem egyenlőre ennyi. :D
sayounaraa. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése