2011. augusztus 22., hétfő

dir en grey koncert - élménybeszámolóó. *-*


2011 augusztus 18-án a Dir en Grey ellátogatott hazánkba. *-*

előkészületek :

koncert előtti nap gwenéknél aludtam,totálisan bevoltunk zsongva. mikor jöttem el otthonról tiszta ideg voltam,hogy most úristen,mindent hoztam-e. (szokásom elfelejteni fontosabb dolgokat. > <) de aztán megnyugodtam hogy minden nálam van.


csináltunk otanjoubi omedetou miyavi táblát (igen,diru koncert előtt. xD) mert a miyavi.hu szerkesztői kitalálták,hogy a fanok csinálhatnak myv szülinapjára egy táblát,azzal képet és ezeket a képeket a szerkesztők összevágnák egy nagyba,és elküldenék miyavinak. és mivel máskor nem lett volna alkalmunk megcsinálni,elvittük magunkkal koncertre,hogy majd ott pózolunk vele. xDD

tiszta menő lett a tábla. *-*

festésközben alice alkotott :



amíg gwen pólót szaggatott,én értelmes rajzokat
csináltam masashi macskájáról,melodyról és hizakiról. xDDD


reggel indultunk a 7:45 -ös vonattal,hachival nusival és gergővel. vonaton beszéltünk mindenféléről,bár mikor yaoi vagy uruha tej volt a téma,a velünk egy fülkében ülő nő nagyokat nézett. xDD

a nyugatinál hachi levált tőlünk,mert kijöttek elé a pesti ismerősei,mi pedig bementünk a west endbe. berángattuk gergőt is,pedig utálja azt a helyet. xDD starbucksban vettünk kávét (vanilla latte. *-* ) mekiben pedig kaját. voltunk egy heavy metal boltban is,tök jó pólók voltak. *-*

gwennek ( és a google mapsnek xD) hála odataláltunk a club 202höz,ahol volt a koncert. *-* a clubnál csöveztünk órákig a tűző napon,zenét hallgattunk,kikészítettük gergőt,aki ugye muszájból jött el koncertre. xDD aláírtunk zászlókat,beszélgettünk emberkékkel stb.

sorbaállásnál pózerkodtunk,hülyültünk.lényeg hogy gyorsan elment az idő. :D közben hallottuk bentről a hangpróbát,és egyre jobban bezsongtunk. *-*

láttunk shinpeit,meg kamijot. x'DD shinpeit nem ástuk el. T__T

patii. ♥

pózernéép. *-*


gween. ♥


bogii. ♥


eljött az a pillanat is,amikor beengedtek minket. *-* tök simán ment minden,nem izélkedtek a szétcseszett jegy miatt,se semmi. :D bejutottunk,még várt ránk egy óra unalmas várakozás. xD beálltunk aránylag előre,aztán rájöttünk,hogy nem nagyon fogunk onnan látni bármit is,ezért elmentünk egy kicsivel hátrébb. egyre jobban nem bírtunk magunkkal,10 percenként néztük az időt,kiáltoztunk hogy dir en grey,közben a sztaffosok mászkáltak a színpadon. nusival kitaláltuk a ' kyo kyo,shinya shinya,toshiya,toshiya kaoru kaoru die die' mondókát. xDD a 'dáj dáj' hangzása annyira tetszett nekünk,hogy percekig ezt hajtogattuk. xDD


8 körül a dirusok felvonultak a színpadra,és el is kezdték az első számot. valami elképesztőek voltak. *___* élőben is annyira jók,annyira jól néznek ki hogy fúú. *-*
nem tudtam eldönteni,hogy most shinyát, kyot vagy toshiyát figyeljem-e jobban. :$ kaoru és die is aranyos volt,de na. :D attól féltem,hogy shinyából nemfogok sokat látni a dobok miatt,de úgy volt kialakítva az egész,hogy lássuk őt is. *-*

pár videó :






imáink meghallgatásra találtak,és a 3.szám körül kyo levette a felsőjét. *__* minden számot áttomboltunk,rengeteget headbengeltünk,szkrímeltünk,ugráltunk. koncert közepén hátramentünk,onnan mindent tökéletesen láttunk/hallottunk,volt szabad terünk is.

kyo esését nem láttuk,de azért ez így videóról nézve elég fail. xDD szeretünk kyo. *-* 2 perc körül esik el. xD



az ain't afraid to die tök szép volt. *-*


én tök rövidnek éreztem ezt a másfél órát elhallgattam volna még őket egy jó darabig. *-*
shinya nevét egy csomót kiabáltam az utolsó szám után. egyetlenegy rossz az volt,hogy mivel leghátul voltunk,nem tudtunk elkapni egy pengetőt vagy dobverőt se. de ez legyen a legkisebb bajunk. :D

koncert után csapzottan elindultunk az allee bevásárlóközpont elé,mert unokatesóméknál aludtunk,és oda jöttek ki elénk. martin ( 8 éves unokatesóm) tiszta hiperaktív volt,egy csomót hülyéskedtünk vele. xDD pizzát ettünk,martin meg elkezdte mondani,hogyha ő lenne a miniszterelnök,akkor kiadná törvénybe hogy a pizzát csak is hidegen lehetne feltálalni,mert túl melegvolt. ebből jött az,hogy orbánnak meleg a pizzája. x'DD később már azvolt a baja hogy a pizza kihült..szóval áhh. xDD beszéltük,hogy tök jó lenne,ha hizaki lenne az USA első NŐI elnöke. xDD este ez az idióta gwen meg pucér sakitos képeket mutogatott martinnak. xDD hajni tök kedves volt,örök hála neki,hogy ott aludhattunk.^^

másnap délután jöttünk haza,előtte még hajni megmutatott pár helyet pesten. :D

hát..jelenleg értelmesebb élménybeszámolót nemtudok magamból kicsikarni. fáradtvagyok,meg hülye. xD majd még később pontosítok rajta esetleg. ígyis van még miről írnom. :D

lényeg az,hogy imádtam az egészet úgy ahogy volt. *-* nem csalódtam bennük. remélem jönnek még,akkor tuti ott leszek. :D

sayounaraa. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése