2011. szeptember 5., hétfő

első sulisnapok.

naszóval énmost blogolok egy rövidet,mert hulla vagyok,aludnom kéne és holnap 5kor kelek. > <

augusztus 31.-én este volt a tanévnyitó. (majdnem tanévzárót írtam. bebaszna. x'DD) kivételesen ünneplőben mentem el (tapsoljatokmeg. xD) mert évek óta szokásom,hogy megjelenek full feketében és elvan intézve. > <

indulás előtt muszájvolt pózerkodnom :


évnyitón szokásomhoz híven nem voltam normális. 2 percre nemtudtam komoly maradni. pedig igyekeztem. :D de amikor egy alsós kisfiú a versében ilyet szól,hogy " ha felállok,hogyan maradjak csendben,hogy a többiek ne vegyék észre?" akkor úgy rámjött a röhögés rendesen. xDD meg azvolt még szép,amikor mondtuk a kilencedikes esküt. :D viki meg simi mondta a mikrofonba,az osztálynak meg kellett volna utánuk. elkezdték. mélycsönd. aztán végülis sikerült egyszerre mondani. xDD

évnyitó után megmutattuk bettinek és vivinek hogy melyik teremben leszünk másnap,mert ők ugye nem olyanok,mint mi vikivel,hogy általánosba is ide jártunk. :D viki pedig letakeruzott,mert felvoltam pörögve,és kétszázwattos vigyorral ugráltam összevissza. xDD énmeg kijelentettem,hogy akkor tökjó,mert mehetek a SuGba,erre ő meg azt,hogy akkor elás shinpei mellé. :| énis szeretlek. xDDD ♥
első nap az új osztállyal érdekes volt. :D 34en vagyunk végülis,úgy hogy 24en voltunk még júniusban,de azóta jöttek újak. :D de tökjófejek,bíromőket. *-* jó kis osztály leszünk azthiszem. :D
naszóval elsőnap. xDD ofő elmondta a szokásos dolgokat ( órarend,házirend [ gweeen mostmártudom. x"DD] ) stb. aztán körbeültünk,de ahhoz elkellett rakni a terem közepéről a padokat,hogy elférjen mindenki. fiúk pakolják a padokat nagyba,nekitolják a szekrénynek,és betörték az üveget. xDDDD erre misi töknyugodtan megszólal hogy ' nembaj tanárnő,legalább szellőzik.' xDDD

utána elkezdtünk bemutatkozni,de úgy,hogy mondanunk kellett a nevünket, és egy jelzőt magunkról,aztán az előttünk lévők jelzőit is elismételni,aztán ők is és így tovább. :D kicsit voltak kavarodások,mert közben szünetvolt,meg egy csomóan besztrájkoltak és nemmondtak jelzőt,csak nevet. xDD de születtek itt érdekes dolgok. :D

közben emerencia ( de mi csak eminek hívjuk. :D ) valamire mondta,hogy kafa. xDD erre tibike bemutatkozásnál : " séhorcz tibor vagyok és kafa." xDDD azóta ez a kafa szállóige lett,mert emi mindenre ezt mondja. :D meg azthiszem bea mondta azt az előző tanáraira,hogy selejtek,erre emi megszólal hogy " hát én szakadok" xDDDD

másodiknap. hát,érdekesvolt. :D matekkal kezdtünk,úgy fostam mint állat. félek tanárnőtől. :| de mindenki tök kussba volt,párszor szólaltunk csak meg. eléggé érdekes hangulatom volt amúgy aznap. > < alig beszéltem,meg stb. :O fizikán lett jobb kedvem,mikor elkezdtem random chibiket rajzolgatni a füzetbe. xDDD ami mellesleg utolsó óra volt. :D

ma pedig áhh. xDDD ritkajónapvolt,bár iszonyat fárasztó. > < tesin tanárúr szétszivatott minket,mert egész órán futás + gimnasztika. > < lógott a belünk is halljátok. xDD duplainfon jót eltrollkodtam twitteren. :D angolon megállapítottam hogy a teremben az egyik szobornak elég érdekes alakja van. xDD meg tökbírtam mikor anett összefogta a haját órán ( tökszéphosszú a haja *-* ) erre tibike megszólal a 2 centis hajával hogy ' anett nekem amúgy kétszerhosszabb a hajam mint neked' xDDD

suli után ágival beültünk a hambisba kajálni. elmeséltem neki szinte az egész nyaram mert szófosásom volt. xDD de végülis ő is mesélt dolgokat. :D meg nézte a lovas magazinokat ( ági lovagool. *-* ) és az egyikben az eladó résznél volt lámacsikóó. xDD (csillámfaszlámaa. *-* )

utána átmentünk hozzájuk,kutyáztunk. *-* vitéz mellett van egy másik kutyája is,zsömi. *-* tiszta édesek. :D

aztán most van egy csomó félkész cuccom. > < a tesipólóm elején készvan a versailles logo. :D majd ha a hátulja is meglesz,rakok képet. :D

múltkor vettem egy tökjó pénztárcát. *-* gitáros csajszivan rajta. :D apuszerintjapáán. *-*


nadeénmost lépek,mert tényleg koránkelek. és jön egy kurvanagyvihar és életemben először félektőle. :|
sayounaraa. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése