2011. augusztus 25., csütörtök

füzetek.



haladok a füzeteimmel. :D vagyis még két füzet van kész a jó sokból. xDD és még meg se vettünk mindent ami kell,csak 8 füzetet. na mindegy,ráérek. ;)

az egyiken jasmine you chibi van. szerintem egész jó lett,
csak kicsit ferde lett szegény. > <

a füzet hátulján pedig a serenade szövege van,az én utánozhatatlanul ronda kézírásommal. no cink,szándék a fontos. ^^ "


a másik füzeten miyavi chibi és kanji lenne.
a kanji nagyon csúnya lett,gomenne. ^^ "

( + még ferdén is fényképeztem le xD)

a mai napom a szokásosan telt. vagy mégse? xD takarítottam (oO) ,és megfőztem életem első tejberizsét. (H) délután anyáék berángattak a medencébe,énmeg reflexből belelocsoltam kb 2 liter vizet anya arcába. xDDD

meg öcsém megkérdezte tőlem,hogy mi a kedvenc állatom,én meg megmutattam neki a versailles tagokat. x'DDD ♥

bogi csinált nekem egy tökjó alice nineos órarendet. *-* köszii. ^^ ♥ szóval az órarendem olyan lesz,hogy egyik félév miyavi,másik meg a9. :D

azthiszem,egyenlőre ennyi. :D tegnap cseréltem zenelejátszót,de gondolom már feltűnt,hogy más zene megy. xD és készül a rólam szóló ismertető is. oO (nemvagyokegoista. csak azt akarom hogy ismerjetek meg. :$)

sayounara itoshii hito. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése