2011. augusztus 24., szerda

augusztus 20. ~


Lareine - Setsurenka. ♥

sziasztook. ^^ szokás szerint megint levagyok maradva,és most jövök egy nagyon unalmas bejegyzéssel,ami gondolom senkit se érdekel,de na xDD

naszóval,20.-a. :D

deles busszal átmentem tótkomlósra lindáékhoz. :D elvoltunk,ő készülődött,pózerkodtunk,utána kimentünk a ligetbe. ági meg nixi már hazamentek,mire mi kimentünk volna. T__T

ligetben találkoztunk vikivel,később nonival,alekával,enikővel,orsiékkal meg még egy jópár emberkével. ^^ linda orsiékkal maradt,én pedig vikivel és nonival. csajok faggattak hogy milyen volt a dir en grey koncert,meg stb. jókat hülyültünk. ^^

játszón hizaki styleba hintáztam. vagyis állva. (H) és nem estem le! xDD

vikinek pedig muszájvolt ezt képben megörökíteni. xDD


mögöttem meg valami srácok szaltóztak . oO az egyiket elneveztük takerunak. xDD meg volt egy kiscsaj hello kittys felsőbe,aki szintén állva hintázott,ezért elneveztük yoshiki lányának. > <

bementünk a boltba,vettünk energiaitalt meg chupachupsot. *-* később meg vettem egy másik nyalókát a búcsúban. *-* hambisba is bementünk,ott csajok vettek ücsit. xD

kimentünk a buszmegállóba,ott vártunk kb fél órát. beszélgettünk mindenféléről, meg a mellettünk ülő emberek mondatait értettük félre. xDD lementünk a padokhoz,tőlünk nem messze meg két ultraperverz khmm. sötétbőrű ember volt. oO próbáltunk nem odanézni. viki pedig felkiáltott,hogy meghalok a cigányszextől! xDD na ezen percekig szakadtunk. xDD meg yaoit akartunk,és kiabáltam hogy HENTAI! azt egy idősebb bácsi aki ott ment el biciklivel felénk nézett. oO

a nyalókapálcából meg a fanatikus fejemmel kiraktam hogy K ♥ vagyis Kamijo ♥ :$

aztán jött a buszom,integettünk egymásnak mint a hülyék. ja és láttunk egy srácot hydeos (angyalszárnyas) tetkóval. xDD

jó,igen tudom hogy ez nem volt valami hű de nagyon élvezhető blogbejegyzés,de már nem emlékszek mikről beszéltünk. lényeg az hogy állandóan röhögtünk. xDD

sayounaraa. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése