2011. szeptember 11., vasárnap

diákdélutáán.


pénteken volt egy jóféle diákdélutáán. *-* minden évben van a sulinkban, bográcsost főzünk, a zsűri díjazza azt,amit az osztályok főznek,és mellette vannak programok is. :D

de előtte még túl kellett élnünk 5 órát a suliban. > < (hálistennek pénteken csak 5 van,de egész héten 7 vagy 6. > < ) matekból felmérőt írtunk,amit jól el is basztam. xDD de nem csak én. > < mindegy,kijavítom,csak hülyének fog nézni a tanár. xD holnap kikapjuk,énmeg fosok. >< nade erről ennyit.

viki (seméém. ♥) alkotása. olyan jólett,hogy ezt muszáj. *-*

amúgy tök durva volt,hogy ugye Tinával írkálunk Versailles sztorit. és abban Kamijo barátnője,Genevieve hasonlóképp néz ki. :| olyandurva,főleg hogy Vikinek nem is meséltem,csak miután megláttam a rajzot. :D



szóóval.suli után mentem Noniékhoz,kajáltunk,baromkodtunk az udvaron. összefirkálta a kezem,elneveztük a filctollat Manának,mert rajtavolt egy M betű. xDD a macskájukat meg elneveztem Gacktnak,és a filctollal piszkáltam. > < tesója is kintvolt velünk egy kicsit. :D

Nonii. ♥
(szokjunkráarra hogy neveket
itt is
nagybetűvel írjak. xD)

Flóórii. :)



fél3ra kellett visszamenni a sulihoz, suli előtt megvártuk Anettet és Vikit. :D epicvolt,Vikivel köszöntünk egymásnak hogy ' sziaa ukee! *-* ~ sziaa semee! *-* ' erre jönnek a többiek,idióta meg rájuk köszön hogy ' sziasztok ukék ' xDDDD

bementünk,Vikivel kerestük a többi DÖKöst,hogy miben tudunk segíteni. végül padokat pakoltunk,terítőket ragasztottunk,stb. sokáig álltunk a sulirádiósok mellett Vikivel,felírkáltuk hogy az osztály bemutatóban kik milyen sorrendben jönnek,meg stb. xDD közben mászkáltunk oda az osztályhoz. :D ja meg persze nemvoltunk normálisak. xDD

semee.♥


miután meguntunk ott állni, visszamentünk az osztályhoz. ottvolt Palika is (voltoszttárs.) jóvolt újralátni. :D csajokkal baromkodtunk egy csomót,rengeteg képet csináltunk,meg állandóan röhögtünk.
Krisztii.♥


Betti. ♥
Anett.♥

Betti és Ági. ♥


Vikiveel. ♥
Onegai Kanaete Verszájjú
feeling. xDD


Vivii. ♥
fejemundorító,de akkoris közöskéép. > <


Emivel. :)


Petrával és Rebivel. :)
ittlátszik hogy milyen kicsivagyok. xDD


Betti és Tinus. ♥


Kriszti és Anett.♥

Tinuus. ♥

mégpárkéép:

Emi és Misi főzött. finomlett a kaja. *-*


ittmár majdnem készvolt. xDDD


miután készlett a kaja,megterítettünk, ilyen maszek módon,mert azt is díjazták. xD


utána leültünk enni,mögöttem Bettiék ettek egy tálból,és vitatkoztak mint a rossz testvérek. *-* ofő meg megkérdezte tőlük,hogy a kolbászt miért nem eszik meg,ők meg mondták hogy mert nem szeretik. énmeg megszólalok hogy ' milyen lányok vagytok ti?' xDD meg mondta ofő hogy kidobhatjuk a megmaradt kaját. én : tálastól? xDD ofő : neeeem ne az az én tálam! én : nemszólaltam meg. xDDD

osztálybemutatónk olyan volt,hogy Misiék írtak egy verset,közösen pedig egymásról jellemzőket körbeálltunk,és ezeket felolvastuk. xD nekem kellett a jellemzőket felolvasni,Misi a verset olvasta,Simi pedig felolvasta azt amit rólam írtak. >< először elkezdtem tök komolyan felolvasni,Simi rámszólt hogy ne így,hátunk mögött elkezdtek röhögtetni akarat nélkül,utána már nemvoltam komoly. xDD

ja és. igazgatónőt életünkben 3.jára láttuk farmernadrágban! mindig szoknyát hord. xDD

fél6körül elindultunk a buszmegállóba Ágival Tinussal Bettivel és Vivivel,mert 45kor ment a buszom. utcán meg a buszmeg.be nem voltunk százasok. > < Ági elkezdett köhögni,megszólal : " félrenyeltem a punciszőrt" xDD aztán valami olyasmi lett belőle,hogy növesztjük és fonogatjuk. xDDD leültünk a padra,odajött Ricsi,ezek meg tőle is megkérdezték hogy ő fonogatja-e. xDDD erre Ricsi : persze xDD Betti telefonált,Tinus megszólal hogy ' ha fiú lennék úgy kikormolnám Bettit.' és elkezdtek Betti után kiabálni. xDDDD mimeg szakadtunk. xDD

nem mellékesen velünk szemben ült Simi.. szegény mit gondolhatott rólunk. x'DDDD
a padokról hallottuk az eredményhirdetést. nemlettünk benne az első 3ba,de akkor is jónapvolt. *-* tökjólesz az osztály,azthiszem. legyenúgy. :D

na aszzem ezígy ennyi. bármég van miről írnom,de ezt is órákig írtam. > <

éés végül. csakmert imádom. *-*


sayounaraa. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése