2011. szeptember 20., kedd

SZAFT meet *-*



Naszóval,szombaton volt egy jóféle SZAFT (Szegedi Anime Függő T
ársaság) meet. *-* Nem csalódtam,iszonyat jó volt. :D

Délután egykor indultam Szegedre Sanyival,Robival és Bencével. :D Vásárhelyen csatlakozott hozzánk Laci, ezek az idióták meg kitalálták,hogy szivassuk be a népet,mert csak egy ember van aki már látta Lacit rajtuk kívül,ezért azt mondjuk majd hogy őt Kovács Ádámnak hívják,tótkomlósi és az osztálytársam.xDDDDD (mellékes hogy sokkal idősebb mint én. xDD És poén hogy van ilyen nevű tótkomlósi ismerősöm xD)

zenét hallgattam,Sanyi meg elcsórta a füllhalgatóm felét,szóval neveltem Versaillesra. > <


Bence pedig mondogatta,hogy ő a rokonom,én meg azt hittem hogy csak szivat,de kiderült hogy kajak. :D

Robi totál készen volt,állandóan hajtogatta hogy " mindjárt beérünk Szegedree *-* " utána már ott baszogattuk hogy " naaa látod mindjárt beérünk." xDD meg Bence befújta Sanyi sebét parfümmel,az meg ilyet szól,hogy ez tök jóérzés. lemazoistáztam,fiúk meg elkezdtek baromkodni hogy mindjárt elélvez. xDDD erre azthiszem hogy Bence volt az aki megszólal hogy " Mi az a fehér ott a combodon?" Erre Sanyi lenéz és ietszól hogy hol? -.- " Basszus szakadtunk. xDDD meg voltak még jópoénok,csak fele nem jut eszembe. xDD

Leszálltunk a Mars téren,ahol már egy kisebb csapat várt minket. *-* Az ismerősökkel megöleltük egymást,összeszedtük Mónit,utána megjöttek Mimiék is. :D Mimi Poroszország (Hetalia) cosplayben jött . *-* Először megijedtem,hogy kajak vágatott és festetett hajat,aztán rájöttem hogy csak paróka. :D

Mikor mindenki odaért,akinek odakellett érnie,elindultunk a ligetbe. :D
Hídon beért minket Sáári néni. *-* És azthittem hogy elfog ütni biciklivel. :$ najó poénvolt. xDDD
A ligetben még kb ugyanannyian voltunk mint amennyien mentünk. :D Negyven valamennyien voltunk végül kb. *-* Nusiékkal letámadtuk egymást,Mimiék pedig felolvasták a SZAFT-indulót,amit útközben írtak. xDD Kurvanagylett. xDDD
idéézem :

A SZAFT-osok mi vagyunk,
Most meetre/röl vándorolunk.
A SZAFT kölök oly vidám
Mint Pikachu fenn a fán.
Pedomacival vigyázz!
A SZAFT kölök oly vidám,
Fellibbenti a szoknyád.
Szeretjük a yaoit
A Pasi seggbekúrósdit
/ Kikészítünk sok pasit.
Kevés pasi yurista
mennyenek a sunyiba!

FUCK YEAAAH!

Ezek után letelepedtünk a fűbe,ahol vannak azok a farönkök. xDD (nemtom van-e külön neve. :D) Mimi előpakolta a Hetalia mangákat,én meg reflexből a harmadik részt kezdtem el lapozgatni. xDDD Nem is én lennék.. xD

Rengeteg képet csináltunk,összefirtkáltuk egymás kezét,alírásokat gyűjtöttünk,és egy csomót hülyültünk. :D Volt egy csomó Hetaliáás. *-*

pillanatkép. :D


ittmár káoszosak voltak. :D


Petrával lefényképeztük ahogy fényképezzük egymást. xDD


pózolj Poroszországgal. :D
Mimii. ♥


Umii. ♥


Sennah és Poroosz. *-*


Megtámadták Poroszországot. xDDD


Robivaal. *-*


Benipapa. *-* ♥


Bencéveel. ^^ Háttérben Robi befigyel. xDD


Robi és Misi. :D


Hachi cuki táskája. *-* muszájvolt. :D



Hachival. *-* ♥

Adrii. ♥

Sáárinéniveel. *-* ♥


Nusivaal. *-* ♥


Fű-chan. *-* ♥


Mónivaal. *-* ♥


elvoltak. *-*

Szaft Note. *-*


Free Hug táblák. :D


sztráájk. xDD


Elmo plüssöm drága pedig körbejárt,aztán elfelejtettem hogy elraktam és ott kérdezgettem mindenkit hogy " Nem láttátok a lányom? Kicsi,piros,szőrös és Elmo névre hallgat." xDD
Sári odajött hozzám,hogy LM.C-t akar hallgatni,aztán végül Paradeis-Lollipopot hallgattunk,és ott üvöltöztük a szövegét.:$ xDDD

Noncsival és Mónival elmentünk boltba közben,mert kellett nyalóka és energiaital. :$

Volt számháború is. Vagy inkább névháború,mert animekarakterek nevével játszottunk. :D Menő volt,Sárival bújkáltunk,próbáltuk egymást taka

rni,de nem láttunk így semmit. xDDD Nehezen átmentünk a másik fához,hátha van ott valaki,akit letudunk olvasni,de mire odaértünk,addigra elment. xDD Sári meg megkérdezi tőlem,hogy hol van Beni,mert leakarja olvasni. Én pedig hátranézek,látom hogy ott van. xDDD Mondom basszus ittvan mögöttünk. xDDDDD Gyorsan t
akartuk magunkat,ezek az idióták meg ott rángattak minket hogy nézzünk már fel. xDD Aztán valaki leolvasott,szegény Sárit meg körbevette az ellenség. T__T nembaj,hősi halált haltunk. xDD

Nusit és engem megtámadt egy daráázs. Elkezdtünk sikítozni,én elszaladtam,aztán pedig röhögőgörcs9t kaptunk,hogy milyen hülyék voltunk. xDD

Poroszország bevitt a bokorba. :$ Nusi meg mindenki kezére ráírta hogy Kaichan <3 xDD

egyesítsük kaichanünket. xDD

Robi beatboxolt nekünk. *-* Nagyon durván jól nyomja. :D Az utcai járókelők is megbámulták (H) Tuti azt hitték valami híresség. xDDD

Volt nééégy SZAFTos esküvőő is. *-* Kami és Sennah volt az egy páros,Anna és Dénes a másik. :D ők alapból együtt vannak,és mi pedig összeadtuk őket. *-* tök poén volt az egész,voltak olyan poénok. xDDDD
Az egyik epic esküvő egy yaoi esküvő volt. xDD Kami és Dávid páros. Dávid volt a seme,pedig ő az alacsonyabb.. na no cink. xDDDD és a negyedik esküvő Poroszorszáág (Mimi) és Ausztria (Petra) esküvője volt. *-* Hetalia forever. xDD

Emesétől kölcsöncsórtam két mangáát. köszönööm. *-*

Azt hiszem más nem nagyon volt. :D

Bence kikísért engem meg Mónit a buszmegállóba olyan 7 óra előtt,mert fél8kor ment a buszuk,és egyedül tuti nem találtunk volna oda. xDD
D Nagy nehezen kinyomoztuk,hogy honnan indul a busz,és végülis egy busszal mentünk Hódmezővásárhelyig,aztán ott átszálltam. Vártunk a buszra,vettünk inni,de annyira rossz volt az az automatás ice tea hogy olyat soha többet. > < Megvitattuk még az anmenézős szokásainkat is. *-*

Nagyon jóvolt,annyira jól éreztem magam. *-* imádlak titeket. :D kár hogy Gwen és Viki nemjöttek. T__T ♥ Nembaj,majd legközelebb! :D

csoportkéééép. *-*
jósokan vagyunk és jó kicsikvagyunk. oO


nemraktam fel minden képet,mert rengeteg van. >< szóval bocsi ha valaki kimaradt. :$


azthiszem,kb ennyi. :D

és a végére egy kis zene,csak hogy örüljetek nekem. :$


oyasumii. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése