2011. szeptember 20., kedd

néévnap.


ráveszem magam arra,hogy blogoljak,mert végre van kedvem és időm is. xDD bár tegnap is lett volna,csak netem nemvolt. ><

szóóval.

vasárnap névnapom volt. :$ (igen szeptember 18.-án van. > < ) nagyon szépen köszönöm mindenkinek,aki gondolt rám. :D szeretlek titeket,aranyosak vagytok. :) ♥

anyuék reggel a felköszöntéssel kezdtek. :$

megkaptam a gitáromat. *__* igazából féli szülinapi ajándék is. xDD akusztikus,és annyira szép. :D

imádom. :$ köszönööm.♥


kaptam még új mikrofont,amit úgynézki 2 nap alatt sikeresen szét is basztam,mert levertem az asztalról. > < bátyámtól kaptam tartalék húrokat,öcsémtől meg csokit. :D

csajok is felköszöntöttek.:$ Lindustól kaptam egy überédes macit,meg egy tábla csokit. *-* mostmár három plüssel alszok. :D Vikitől pedig szintén édességet. :D Nonitól pedig egy tökjó illatú tusfürdőt meg élénk rózsaszín körömlakkot. :$

maciii. *-*
becses nevén Ita-chaan. xDD


pózolj alvósplüsökkel és sok csokival. xDD

Éss nem utolsósorban Jenncustól kaptam egy gyönyörű gitáros karkötőt. *-* többrészes barátságkarkötő,egyik fele Gwennél van,másik pedig nála,a harmadik meg nálam. :D

a versailles feliratot még irodalmon alkottam. xDD



éss gomen az egoista bejegyzéséért. mindjárt kárpótollak titeket egy szombati felülmúlhatatlan SZAFT meettel. *-* meg egy azelőtti hétvégéről is kéne írnom. xDD
addigis sayounaraa. ~ ♥

jaéééés Vikinek üzenem :

" Csempeszobában felneveltetett,mocskos,tetves,rabló MARI-NÉNI!" XDDDD

2 megjegyzés:

  1. xDDDDDD kuuurva szép a gitááárod! *Q*
    "Hogy az a Balatonberényben napvilágot látott, sikoltozásokba öltöztetett, ködmönbe bújtatott, rézhasú, nagyfejű, szultán udvarát megjárt, csőszkunyhóban elrejtett, pikkelypáncélt hordó, fafogú rézfűrésszel megsebzett, bronztérdű, repedtsarkú, büdös szájú, ritka fogú, csempeszobában felneveltetett, mocskos, tetves, rabló Mari néni!" XDDDDD

    VálaszTörlés
  2. köszönööm. :$
    azaz. xDDDD
    éljen soká Mari Néni xDDD

    VálaszTörlés