2011. június 23., csütörtök

osztálykiránduláás. *-*


Hide - Tell me. *-*
~ nemrég kelt,kómás. mellesleg délután 1van. :$

volt egy jóféle utolsó közös osztálykirándulásunk. *-* korán keltünk,mert 6kor indult a vonatunk. >< vonatban elvtunk mint állat. xD kolbásszal csapkodtam nonit. :$ és kiabáltam hogy: ez itt aiji kolbásza,aiji kanoos! xDDD (szegény aiji..) megittam egy üveg epres cappyt, és kitaláltukhogy azt kamijo csapolta este,friss vér. xDDD meg elolvastuk mivolt a hátulján,és van benne valami anióma,vagy mi. kérdezem cajokat hogy miaz?xDD
noni megszólal : nem ammónia? mondom miért lenne ammónia az epres cappyben? xDDD
meg lefilmeztem egy 50éves komát a vonatból,hogy ő álmaim pasija. no comment. > <
odaértünk,lepakoltuk a vonatról a sok biciklit meg csomagot. kiszenvedtük magunkat az útig. xD a 7.esek meg már rég elindultak gyalog. mi meg nemtudtuk eldönteni merre kell menni a szállásig,elindultunk valamerre,aztán a sor vége leállította az elejét hogy forduljunk vissza,mert nem arra kell menni. xDD mki megfordul,visszajön,aztán kiderült hogy m2 irányban ellehet jutni,szall fordulhattunk vissza. > <
útközben egy csomószor megálltunk,mert pár embernek leesett a cucca. xDD de mki egészben odaért,szall haladás. :D
szállás valami baromi jó volt. *-* a legfelső emeleten voltunk ketten nonival,mert az alsó szintekre már nemfértünkbe. xD de csak aludni jártunk fel szinte,lent voltunk a többiekkel. :D
elsőnap. hát. felmentünk lefoglaltuk a szobákat. nonival forgattunk lm.c pv-t a haunted housera. xDD énvoltam maya. (H) aztán lementünk a mólóra,fetrengtünk,a fiúk meg fürödtek. :D később énis belementem,de 5-6 méteres volt a víz,és paráztam hogy belefulladok,szall nem sokat voltam benne. xDD mellesleg leégtem a napon mint állat.
sétálni is voltunk,körbejártunk pár boltot. könyvesboltban egyből kiszúrtam a mangákat. ^^
este mindenvolt. röhögtünk egy csomót,igazság vagy bátorságoztunk. egész este akkora vihar volt,hogy kb csak egy órára volt áram. > <
akkoris a fürdőben voltunk,mentünk ki a sötét folyosóra,nemláttunk semmit,teló se volt nálunk. villámlott azt úgy kerestük meg a szobánkat azt rohantunk be. xDD félelmetes azért 2en lenni 1 emeleten.> &lt; ( + kitaláltuk hogy közi (Malice Mizer.) ottvolt velünk a szekrénybe. de az egy másik történet. xDD)
ittmár belaktuk a szobát. tipp,melyik az én ágyam. :D

hajnalba átjött hozzánk milli aludni,mert volt egy üres ágyunk. :D
2.nap : asziszem tök korán felkeltünk (csoda..) és húztunk át reggelizni. nemvolt valami nagyszám a kaja,de jobbvolt mint az aznapi ebéd. vmi almaleves volt,ami oan fehér volt hogy nemvolt gusztusunk beleenni. xDD
meg rizses hús,de abból csak a rizst ettem meg. > < szallfúj.
reggeli után átmentünk enikővel,nixivel,ecivel és nonival a tescoba. vettünk inni,vettem egy nagycsomag nyalókát. *-* (mégmost is volt belőle 1 amit most talált
am meg. *-* ) vissza meg odaúton enikőnek folyton leesett a biciklilánca,egy csomó embert leállítot h segítsen. > < nembaj enikőígy szeretünk. :) ♥
délután úsztunk,volt egy kis bekavarás is. =/ este voltunk biciklizni, pizzázni,előtte meg röpiztünk. :D mki esett egy csomót. xDD este beültünk a szobába,regi meg ági sminkelt mindenkit meg fodrászkodott. :D a tanárok elmentek egy 45 percre,azt vmeik okos fiú kitörte az ablakot. xDDDD
kivasaltuk pali haját is. misi haját enikő vasalta,közben anyuja felhívta telefonon,hajvasalás közben telefonált,azt rácsukta a vasalót a kezére. > < és bevitték az ügyeletre. -.- '
kiültünk a mólóra este 11körül,és énekeltünk ballagási dalukat. xDD meg hülyéskedtünk azzal,hogyha lejönnének az ufók kit vinnének el. xD közben enikő is visszaért,és majdnem felbukott a lépcsőben. xDD mondtuk neki h most jöttél vissza,ne akarj visszamenni a kórházba. xDDD
hajnalba nagyon készek voltunk. hülyültünk egy csomót. xDD enikő meg a félszemű kalóz. xDDDD meg ági aludt,és elkezdtek ieneket suttogni a fülébe h " ahh ági jóvagy ahh. " enikő meg rákontrázott hogy : " ahh análisan kukoricadarabbal." besírtunk geci. xDDDD regi testápólóval imitálta a faszverést. xDD meg mesélte hogy egy nőhöz bement a boltba egy csaj,kérdezte tőle hogy hogy van az anyja,mondta a nő hogy már régen meghalt.. erre a csaj kipakolt egy csomó negrót és megszólalt hogy ' najólvan,együnk negrót." xDDDDD szétröhögtük magunkat. :D
meg angyal ördögöztünk,de inkább csak a kérdéseket olvastuk fel egymásnak,meg a hazugságvizsgálóval szórakoztunk. :D aztán végülis bejött a 7.esek ofője,hogy mki menjen a saját szobájába,szall nemvoltunk lent a többieknél csak kb 2ig. > <
3.nap. : bealudtam,gyors hajmosás,felöltöztem azt rohantam le a többiekhez reggelizni. xDD imádtam a lejtőn lefelé menni a kőrösfelé biciklivel és közben teli torokból sikítani. > < aztán gyors kikanyarodni és menni tovább. xDD reggeli után mentünk fel a szobákba rendetrakni,meg pakolni. fél2kor ment a vonatunk,délig a szálláson voltunk,közben megérkezett a következő csoport. > < elmentünk kajálni,kivételesen finom volt az ebéd,mert bolognai volt. :D visszamentünk a cuccokért,és mentünk ki a vonathoz. tiszta kóma voltam,vasútállomáson az egyik táskámra ráültem,a másikra ráraktam a fejemés ott feküdtem. xDDD az egész visszautat átaludtam. ^^

és hihetetlen hogy ezvolt az utolsó kirándulás így veletek. =/ de úgyis szervezünk még iet. ;) szeretlek titeket. ♥
szokásos punnyadás a mólón. :'D


encsi. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése