2011. június 22., szerda

májusi dolgok. na ez se most volt! :D

Versailles ~ Princess . *-*
~ hajnali 2 lesz,de alice fullon pörög. :$

szóval.május. :D régi blogban utoljára arról írtam,hogy gwencusnál voltam hétvégén,és mekkora állatok voltunk. :D és mondtam,hogy lesz ballagási fotózás. izgultam mint állat. ^^
ahhozképest jól sikerültek a képek. :D enyém ien lett. :$












aztáán. volt egy családi nap a sulinkban,ahol minden osztály fellépett valami műsorral. :D mi hippik voltunk,és a ringasd el magadra táncoltunk. vagy inkább tomboltunk. :D
ááá annyirajóvolt. *__* imádom ezeket az idiótákat. :) ♥










zászlóónk. ^^












chupachups. ♥






májusban voltmég gyereknap,ahol felléptünk tánccal. :D csak párszor bakiztam bele.haladás! főleg hogy első fellépésem volt így csoporttal. :$ gyereknapon elvoltunk alekával. :D ááh h mennyit röhögtünk. xDD találkoztam bettivel is. :D jövőre oszttársak leszünk. *-* tökaranyos,megszerettem. :) ♥

és.nem utolsósorban. van barátom,lassan több mint egy hónapja. :$ szeretlek attila. ♥

mitmeséljekmég? :D vanmit. deaztmajd délután,mert aludnomkéne. ^^

sayounara. oyasumi. :) ♥


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése