2011. június 24., péntek

ballagás,bankett,gwenes hétvége.


Dir en Grey. - Obscure. *-*
~ nagyonkészvan,hajnalban beütött neki valami,azóta se jött rendbe. :$ augusztus 18.át akar,és reméli hogy mehet lauhoz. > <

naszóval,ballagás. :D reggel épp hogy feltudtam kelni időbe,volt egy gyors fél órám elkészülni. ^^" utána goztunk át a suliba. ofő beszédet mondott,majdnem sírt,tökaranyosvolt. ♥ sokan sírtak,én nemsírtam nagyon,inkább csak nagyon szomorú voltam. =/ végülis,ittmaradok ebben a suliban,csak a gimi részen,és jó sokan ittmaradnak az osztályból hálistennek. *-* akik pedig elmennek,nagyon fognak hiányozni. =/ de úgyis találkozunk majd
egy csomószor,ugye? ♥

kaptam egy rakat virágot. köszönöm annak,aki gondolt rám. ^^ szeretlek titeket,aranyosak vagytok. :) ♥ 10kor elkezdtünk vonulni,énekeltünk. végigjártuk a sulit,felengedtük a lufijainkat (pontosabban minden osztályból 1-1 ember.) és átmentünk a művházba. gyorsan lement az ünnepség ahhozképest. jól sikerült,azt hiszem. :D kaptam könyvet meg dicséretet is. :$ (nem,nemvagyok stréber.> <' )

ünnepség után felmentünk bátyámmal a virágokért. epic fail volt,kevesen ismerik bátyámat a suliban,és jópáran hitték azt hogy ő a pasim. > < de fel lettek világosítva,hogy nem. xDD

hazaértem,gyors kimentem gwencus elé a buszmegállóba,mert ugye jött
hozzánk. :D leszállt a buszról,letámadtam rendesen. :$ itthon volt a ballagási ebéd,ittvoltak unokatesómék,tata,meg tesómék. :D bernike tökcukin leszólta gwencus zöld körmeit. ^^ " ' a zöld nem illik a körömhöz,de amúgyjó.' ~ ááá imádom ezt a kiscsajt. *-* ♥

kaptam gwencutól sagás gitárpengetőt és i ♥ jrockos kitűzőt. *-* annyiraaranyos. ^^ ♥
a délután gyorsan eltelt. összegyűlt valamennyi ballagási pénz is,de már megvan a sorsuk,szall annyira sokáig nem lesz meg. :'D nagynénéméktől kaptam még egy nagytábla csokit meg egy tökjó ruhát is. :D

este volt a bankettünk. :D jött velem gwen is. (amíg én készülődtem,ő yaoit nézett. nem is ő lenne.. xDDD ) jóvolt,rengeteget röhögtünk. :D pizzáztunk,cigányosítottuk egymás neveit ( ági -> ádzsi. regi -> redzsi stb.) és rájöttünk,hogy szegény aijinek és kamijonak is cigányos neve van. > < táncoltunk is. :D meg kimentünk az utcára,és a lámpák alatt baromkodtunk az árnyékunkkal. xDD meg még mittudomén mit csináltunk. :D rámjött az 5 perc, gwen megörökítette. szegény evi.. > < asszem olyan fél2ig ottvoltunk,utána jöttünk haza. :D itthon még vagy 3ig kockultunk,utána mentünk aludni. > <

másnap délután keltünk. x'DD elmentünk sétálni. bementünk a temetőbe is,és ott mászkáltunk mint valami rossz gothok. > < ligetbe beültünk,molesztáltam rukit (gwen telója.) és hangosan bömböltettem róla a zenéket. véletlen elindítottam Dj Asát,és pont jöttek az utcán.. xDDD meg azért voltak epic fail pillanatok,mint pl mikor mondta gwen,hogy neki aois (the gazette) gitárpengető kell,mert az jólnézki. énmeg rákérdeztem,hogy miért,a rukis mien? xDDD aztán esettle,hogy ruki (the gazette) nem gitáros. > <

este se voltunk normálisak. elneveztük a kólát zeronak,ráírtam egy lapra hogy hizaki,molesztáltam vele gwen lábát, ő meg széttépte. T_T egy másik lapra meg ráírtam hogy
kamijo,és sirattam vele hizakit. közben zero ráélvezett kamijora vagyis gwen leöntötte kólával. > < meg elneveztük a takarót takerunak,és azt molesztáltam. meg még mittomén miket csináltunk. de nemvolt olyan perc mikor ne röhögtünk volna. xDDD

harmadiknap aránylag hamarabb felkeltünk mint szoktunk. megállapítottuk hogy zero egész este állt. x'DDDD
kitaláltunk egy értelmes történetet,amiben miyavi a cigányvajda,hizaki a "lánya" (epic.) és kamijo a hősszerelmes. xDDD

gwennek 1kor ment a busza,utána délután még lementünk mártélyra anyáékkal. :D



noni. ♥









titeket örökre. <333



na,asszem ennyi. majd még írok. :D sziasztok. ^^ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése