2011. június 23., csütörtök

bolondballagás,szerenád.


LM.C - With Vampire.
~ fanatikusan bevan zsongva még mindig. rajzolni és olvasni akar,de nemtudja melyikkel kezdje. > <

naszóval. :D osztálykirándulásról utolsó
héten szerdán jöttünk vissza. csütörtökön már suli volt,de nem tanultunk,egésznap próbáltuk a ballagást. vagyis csak délig. :'D bőven elégvolt,majd meghaltunk, annyira untuk. xDD délután táncévzáró volt,felléptünk egy közössel. kicsit belebakiztam,no gond. ^^" évzáró után alízzal beültünk a hambisba egy turmixra. :D imádomezt az idiótát. ♥

pénteken bolondballagás volt. kiscica voltam. (nyányányá,neko neko! ~ nightmare után szabadon.^^ ) végigvonultunk a sulin,a fél városon,a szlovák suliban és 2 oviban. :D
jóvolt,rengeteget röhögtünk és csináltunk egy csomó képet. :D
este szerenád volt osztályfőnökünknél. megbeszéltük,hogy 5kor találkozunk a téren,ottmég átgyakoroljuk amit éneklünk dalt (tompos kátya & igó éva - leperegnek a könnyek. *-* ) utána félkor megyünk jutka nénihez. :D jólsikerült az éneklés,majdnem elsírtam magam. > < ofő sütött nekünk rostélyost,meg volt citromos sör. x'D kajáltunk,utána bementünk és megnéztük 5.től az összes fellépésünket. mennyit röhögtünk,mert mki nagyon sokat változott. oO
nixi ugye szőlő volt bolondballagáson,és a sok lufiból mkinek csinált egy saját lufit. énis kaptam,tökszéplett. *-* igaz hogy valaki elvitte az enyémet véletlen,de lefényképeztem. ^^
gyűjtottunk tüzet,leültünk köré. 9ig ottvoltunk,utána
mki elment. utána még ágival ottvoltunk egy kicsit,amíg apa nemjött értem. > <
(nemvolt már akkor buszom,na. )





palihellakitti. ♥








nixi soksoklufival. ^^












lufik nixitől. a jobb oldali az enyém,a bal a tináé. *-*









tinus. ♥











alekával reggel. ale ittmég hosszú hajjal. :D ♥













na azthiszem egyenlőre ennyi. > < megyekolvasni. ^^ majd írok a ballagásról is. :)
sayounara. ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése