2011. június 29., szerda

ami kimaradt,mert lustavoltam róla írni.:$




LM.C - Little Fat Man Boy.
~ bevanzsongva a koncert miatt,meg a jövőhét hétfő miatt. chupa chupsot akar enni és hiányoznak neki a csajok. > <

<- gweencus dráága. *-*
naszóval. :D volt egy tanévzáró 17.én. :D találkoztam ezekkel az idiótákkal. *-* nemvolt valami nagycucc,végigálltuk az ünnepséget,közben kijött rajtam a kisebbségi komplexus,mert énvoltam a legkisebb. T_T a 154 centimmel. ^^ adritól kaptam egy tökcuki delfines üveggömböt. :$ köszii,tökcukivagy. *-* ♥ ittvan kint az asztalon. :D ünnepség után ofő kiosztotta a bizonyítványokat. közben meg beszélgettünk csajokkal. :D évzáró után elmentem fagyizni. ^^

másnap keltem hajnali4kor,mert 5kor ment a buszom szegedre. :D gwen ballagott,és mentem át. :D buszon párszor majdnem bealudtam,de túléltem. :D odaértem,gwen anyuja jött ki elém,mert ő még otthon készült. > < elmentünk virágért,utána mentünk fel hozzájuk. :D ottvoltunk fent náluk,utána oan 8 körül elindultunk be a suliba. :D az ünnepség kicsit hosszú volt meg unalmas (bocsi.. :$) de viszont tökszép volt mindenki. *-* ballagás után mentünk át gwen mamájáékhoz ebédre. ottvoltunk egész délután. :D áhh mamája akkora arc. xDDD nagyonbírom. :D
baromkodtunk gwennel egy csomót,fetrengtünk a kanapékon,nyávogtam egy sort,gwen apuja állt az ajtóba,hallgatta h szenvedek aztán inkább kiment. x'DD meg
beszélték hogy " a ballagási pénzből félrerakunk ..ra " (ittvmi r betűs szót mondtak amit mi rukinak értettünk.) xDD meg hogy ismerik ruki férjét meg annak öccsét. xDDD ezen
szakadtunk. xDD
meg kimentünk a játszóra,ordibáltunk egy macskának h "Teruuu szeretleeek" :$ meg ien oroszlános hintaizén szórakoztam. xDD bent a szobába bömböltettük a jrockot.(H) a többiek meg inkább kimentek. xDDDD meg volt egy csomó uborka az asztalon.kitaláltuk hogy az shou rémálma. ( shou [a9.] fél az uborkától. xDD) meg még mittudom én mitcsináltunk. xDD de sokat röhögtünk az tuti. :D
este fentvoltunk kurvasokáig,megnéztük golden bom
ber filmjét. xDDDD meg yaoit néztünk. :$
kitaláltuk hogy az összes jrocker cigány még a jómúltkor. xDD gwen meg pózol a versailles poszternek a ballagási pénzével hogy : " pujárók vagyunk kamijo,mehetünk kurvázni." xDDDD bazzeg szakadtam. xDD este mana-sama (macska) ugrált rajtunk szokáshoz híven,meg felmászott a szekrényre,és kitaláltuk hogy tuti meg közihez. xDDDD (megjegyzés : régebben elkezdtem jennit szivatni azzal,hogy közi a szekrényében lakik. azóta közin rajta maradt a szekrénylakós cucc. xDDD)
másodiknap kb 10körül keltünkfel. xDD átmentünk a printkerbe. esett az eső is. > < délután el akartunk menni a teaházba,de nem találtuk meg (csak másnap reggel. xDD) szall beültünk a mekibe kávézni. :D megbámultunk egy cuki japán srácot aki hátulról mayának nézett ki,csak neki fekete hajavolt. :$ le is fotóztam titokban. xDD kb 1 óráig a mekibe ültünk,mert kint szakadt,mi meg nemvittünk esernyőt. xDD nemgáz,elvoltunk mi ott. :D utcán ráordítottam egy pasira hogy "SZERETED A KARAJT?" xDDD de nem reagált rá semmit,ment tovább. > <

este simseztünk,megcsináltuk mana-samát simsbe. xDD legalábbis nem hasonlított manára,csak azvolt a neve. xDDD összehoztuk egy vámpírral,akit később átneveztünk közire.
xDD születettek gyerekeik,hizaki meg kamijo. x'DDD meg karácsonyi lidércnyomást néztünk. :D

harmadiknap reggel átmentünk a könyvtárba. utána még voltunk egy félórát gwenéknél,teáztunk,aztán ment a buszom és jöttem haza. jó
volt. készek voltunk. :D ♥

aztán,mivoltmég? voltam párszor atival sétálni. ^^

hétvégén elkezdtem gitározni,bátyám tanít. :D egészjólmegy. :$

hétfőn volt a gimis beiratkozás. vikitől kaptam miyavis posztert,bettitől meg ballagási képet. :$ köszönööm. ^^ ♥ beiratkozáson miyavis poszterrel álltam sorba. xDDD apa meg fárasztott. :D meg kocsiba bekapcsoltam a ViViD - 69-ll-t . apa megszólal : "miez? :O jazene. azthittem hirtelen hogy flexelnek a kocsiban." bazzeg besírtam. xDDDDD szeretlekapa. ^^ ♥

délután elmentem cipőt meg gatyát venni,feladtam bogi uruhás rajzát. :$ , meg voltam nyomtattatni,meg új fülhallgatót venni. :D

félig kész az egyik falam. *__* már csak a versailles poszter hiányzik onnan. :$


azthiszem,egyenlőre ennyi. :D hétfőn gozok tatabányára lauhoz. *-* ottleszek szerdáig,aztán jön velem hozzánk. :D áádejólesz. *__* ♥ pénteken meg elv megyünk vikivel fagyizni. :D csajokkal is kéne már tali,hiányoznak. =/ hétvégén meg búcsúú. *-* vehetek nagy nyalcsit. :$

sayounara. ^^ ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése