2012. augusztus 1., szerda

Become one with Russia,Da?

Buonasera~

Hétfőn értem haza Budapestről,mert ugye,mint ahogy már egy párszor említettem,Russia-samát boldogítottam a jelenlétemmel egy teljes hétig. Nagyon jól éreztem magam,és most nagyon hiányzik. TwT Remélem minél hamarabb találkozunk~ >w<

Rengeteg mindent csináltunk..Kezdjük az elején.Még indulás előtti napon varrtam Russiának egy orosz zászlós párnát,és egész jól sikerült. ^^  Héfőn korán keltem,átutaztam Szegedre,és találkoztam Grellel. Bementünk az Árkádba,ahol igaz hogy még semmi nem volt nyitva,de beültünk,és fárasztottunk egymást nagyobbnál nagyobb hülyeségekkel. 9:45kor indult a vonatom,kicsit paráztam,hogy egyedül utazom,meg minden,de aztán minden rendben volt
A párna,amit Russiának csináltam.~

Russiával végignéztünk egy csomó Hayao Miyazaki filmet,szinte mindennap egyet. A Ponyo különösen megfogott mindkettőnket ~ Annyira aranyos kis történet. *-*  Voltunk a Budai Várban,ahol körülöttünk egy magyar sem volt,csak külföldiek. Találkoztunk pár olasszal,akik meglehetősen hangosak voltak,meg oroszokkal,akiknek nagy volt az orruk.  Egyik nap terveztük,hogy felsétálunk a Gellért-hegyre is,de ez aztán nem jött össze,mert elkapott bennünket a vihar~ >w< De legalább sétáltunk egy nagyot~ Volt olyan,mikor random kimentünk a Margit-szigetre~

Szombaton pedig volt egy margit-szigeti czunczulás,ahol találkozhattam pár emberkével.(Egyikünk sem volt most cosplayben,amúgy Hetalia cosplayesek vagyunk,ezért hívjuk magunkat országneveken ^^") Nagyon hiányoztak már,ezért nagyon örültem,hogy velük lehettem egy kicsit. Sajnos nem voltunk most valami sokan,de nagyon jól éreztem magam. ^^  Csináltunk egy csomó mindent...Beszélgettünk,rajtam kívül mindenki rajzolgatott valamit,átírtuk Oláh Ibolya-Magyarország c. számát minden verziójú országra,aki jelen volt. (Franciásat és Litvániásat nem írtunk,mert ők akkor már nem voltak ott TwT) Írtunk spanyolos,lengyeles,olaszos,és oroszos verziót. Kanadának pedig rajzoltam egy random Kanada szerűséget a lapra,lol. (Egy szemüveg és egy tincs.,meg haj.)
 Nép ~
Egy én.

 Kanada-féle random lesifotó :"D

Szombat este Kanada is ottaludt Russiánál,és nagyon készen voltunk.Elsütöttünk egy csomó hülye poént ~ L-es vicceket gyűjtöttünk (Lvágja az ereit,Lélvez,Lültet,Lás,Lmo.stb.) 

"Ha L meghízik,akkor XXL lesz."

Rengeteg hülyeséget mondtunk,felére nem is emlékszek. Csináltam Katjának (Russia napraforgója~) szép,zöld szemeket a szemüvegem segítségével (Igen,szemüveges vagyok,csak alig hordom.Kéne.) 



Felakasztottunk egy medvét :"D Még most is ott lóg~

Vasárnap voltunk Vadasparkban,és Kanada is jött velünk. Tök jól éreztem magam ott is,egy csomót hülyeskedtünk,és láttunk egy csomó állatot~ Beültünk egy előadásra is,ami tök érdekes volt,elengedtek a végén egy pár fehér galambot,meg lehetett kígyót fogni.





Szeretek veletek méh~  :3 ♥

A hétfő délelőtt sajnos hamar eltelt,és jöhettem is haza..De nagyon jól éreztem magam~ ^^ Köszönöm ezt az egy hetet.

És végül ez,mert rengeteget hallgatom tegnap óta,és annyira imádom Kaya hangját.

1 megjegyzés:

  1. Annyira örülök hogy jól érezted magad :33 Akkor is ha nagyon fárasztó tudok lenni :"DDD És mgtiszteltetésnek érzem h. az én képeimet is felhasználtad *-* Remélem még sokszor lesz ilyen hármasban, vagy akár tömegesen is >w< <3

    VálaszTörlés