2012. július 20., péntek

Egy jelentéktelen bejegyzés.

Szép jó estét~
Előre szólok,hogy ez a bejegyzés nem lesz tartalomdús,és semmi jelentősége nem lesz. Csak úgy rámjött a postolhatnék,és ezért írok~
A mai napom tök átlagos volt..Végre rávettem magam,hogy tanulgassak. Egész jól haladok,fuckyeah. :"D
Egyre jobban kezdek bezsongni a hétfő miatt,mert ugye Oroszföldre látogatok~ Pontosabban..megyek Pestre Russia-samához egy hétre *o* És yay,úgy örülök,hogy láthatom megint ^^ *ugrál*
Ma,miután sikerült valami ehetőt találnom (apu megmentett valamennyi német kajával. alias sült kolbász és sültkrumpli. ._.),beültem animézni. Elkezdtem a Kaichou wa maid-samát,egy részét jutottam,eddig jó,kiváncsi leszek,mi lesz később~^^ A 07-Ghostot tegnap végignéztem,és valami elképesztően jó anime *o* És nagyon remélem,hogy lesz folytatás,mert egy csomó dologra nem derült még fény~
Este pedig elmentem Lucával és Rukival kutyát sétáltatni. Tök jó volt végre kimozdulni itthonról,egy hete nem voltam sehol,lol. (level kocka) Tök jól éreztem magam,egy csomót beszélgettünk~ És nem evett meg a kutya sem. Ruki pedig abba a zsebembe rakta a telóját,ami a hasamnál volt,és még jelképesen gyereket is szültem neki emiatt,lol X"DD

Most egy tök eltérő,és teljesen más hír..
Tegnap nagyon kiadtam,mert az a hír terjedt egy félreértés miatt,hogy feloszlik a Versailles. Kedvenc bandám,meg minden,szóval nagyon kiakadtam...Végül kiderült,hogy nem oszlanak fel,hanem szünetelni fognak. Elég ijesztő hangulatú búcsúüzeneteket írtak nekünk,rajongóknak...Remélem,minél hamarabb visszatértek! T__T
Még szünetelésük előtt kiadnak egy albumot,és turnéznak egyet Japánon belül..
Remélem a szünet alatt sokat fogunk majd rólatok hallani,ha külön utakra tértek is addig! Mindig támogatni foglak titeket,akárhol vagytok! We are Versailles~♥



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése