2012. szeptember 12., szerda

Nyár vége és ősz eleje,avagy pótoljunk.

Jó estét~
Megint egy jó ideje nem jelentkeztem.. Nem volt nagyon kedvem és hangulatom írni,el voltam foglalva minden mással,de az előbb,amikor Kanada blogját olvasgattam,megjött hozzá a kedvem,hogy én is összefirkantsak valamit...

A nyár utolsó hetei egészen jól teltek,a depresszív hangulataim és a felvételis sokk ellenére. A felvételiről annyit,hogy sikerrel elszúrtam,a matek abszolút K.O volt,a szóbeliknél kikészültem,és szerintem még azt is elrontottam angol írásbelin amit tudtam. Szóval nem vettek fel,és a jelenlegi sulimban maradtam a jelenlegi osztályom nyakán. Eddig nem annyira szörnyű,mint amilyennek gondoltam...

Na,de visszatérve a nyárra~ Nyár utolsó előtti hetében Russia-sama még egy hetet töltött nálam~ Rengeteget nevettünk,tök jól éreztük magunkat. ^^ Főztünk carbonarát RukiHangariinál,és epic fail volt,mert Rukira bíztuk,hogy vegye meg  a hozzávalókat,és nagy fodros kockatésztát vett! X"DDD Attól függetlenül nagyon finom lett,csak fura volt.. (Tényleg nagyon finom volt,és úgy ennék most.. TwT ve~)

Volt egy búcsúbuli augusztus 20-án Juliéknál,Tilla és Eszter tiszteletére,akik (már) kiköltöztek egy évre Angliába. (Hamarosan Russia is kifog..) Belépő fejében vinni kellett valami sütit és üdítőt,szóval volt egy rakat kaja,és teleettük magunkat~ >w< Kanada sütött szivárványos tortát,és tök finom lett,bár nem tudtam belőle sokat megenni,mert akkor már tele voltam... Miután tele kajáltuk magunkat,és megtudtuk,hogy van egy olyan szerb káromkodás,amit ha szószerint fordítunk,azt jelenti,hogy 'Megbaszom a napraforgódat!',elmentünk tűzijátékot lesni~ Nagyon szép volt~ *o* Utána még sétálgattunk,a csoport fele levált tőlünk,mert ment a buszuk haza,mi,akik ottaludtunk Juliéknál sétálgattunk egy kicsit. Elég hangosak voltunk,pedig nem voltunk részegek,ehh.. ._. Mikor visszafelé mentünk, kisebb szívrohamot kaptam,mert elmentünk egy ház mellett,ami tiszta olyan volt,mint a HetaOniban a kísértetház,és mikor Russia-sama felhívta a figyelmet az egyik ablakban lévő árnyra,ami akár egy Steve is lehetett volna,kicsit..megijedtem. >ww<
Este (vagyis is inkább hajnalban) beültünk a konyhába,ettünk és beszélgettünk,meg nevettünk egy csomó mindenen~

 Kanada-féle szivárvány torta~

 Russia-samaa~^^ ♥

Randomkodás Kanadával~

Még azon a hétvégén vasárnap volt Szegeden egy Kuroshitsuji meet,ahol szintén nagyon jól éreztem magam~ Szökőkútban mászkáltunk,ország városoztunk,meg ilyesmik. Sarah hozott nekem pizzát,és tök kedves volt tőle~Köszönöm még egyszer~ ^^


Utolsó sulis hét egész gyorsan eltelt...29-én volt a felvételi,mint már fent említettem.. Volt tanévnyitó,és aznap megtanultam nyakkendőt kötni,és tudok egyedül bolognait csinálni~*q* *fontos dolgok*
Meg az utolsó nyaras szombaton átmentem Szegedre,és Grellel találkoztam. Elmentünk Marylin Monroe kiállításra,és tök érdekes volt~ Meg egy csomót hülyültünk~

Suli..hát..elég fárasztó. Ahhoz képest nem kaptunk olyan szörnyű órarendet,mint amire számítottam így 10. osztály miatt.. Bár így is rengeteg óránk van,és még csak második hét,de már egy rakás dolgozatot írtunk,meg még fogunk is. 

Azt hiszem,egyenlőre ennyi~ Majd még valamikor jelentkezem,ha lesz még valami érdekes~^^ Viszlát~

És utólag egy Gangnam Style,mert úgyis mindenki ismeri,és Russiával rászoktunk~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése