2012. január 17., kedd

2011 utolsó napjai. ~


igen,megint itt vagyok,és igyekszek pótolni. waa . >w< szóóval. szilveszter és ami előtte volt. :"D szilvesztert Grellnél töltöttem. *w*

31.-e előtti nap,vagyis 30.-án,lol.mentem át Grellhez Szegedre. x33 tökjóvolt,mert anyáék mentek pont akkor Hmvhelyre kaját venni,és bementem velük. szóval csak onnan kellett buszjegyet vennem,és megspóroltam 200 Ftot x333 (húdesok tudom.) mikor beértem a Mars térre,ott keringtem,mert sehol se látta Gürerüt. > < őmeg pont akkor szállt le az egyik buszról,mögé mentem és letámadtam. x33 nagy dumálva átvonultunk a boltba,és vettünk ööö asszem gumicukrot meg chipset. tök fail volt,nemtudtam kinyitni az ajtót,és ott szenvedtem > < ~ jellemző.. ._.

átmentünk busszal hozzájuk,buszon baromkodtunk,Hizakit molesztáltuk,és azt találgattuk,hogy ha ő a gyerekem,akkor ki lehet az apja. és elkezdtük találgatni a rózsaszín hajú jrockereket. x"DD este náluk bekockultunk,szokás szerint. x"DD vittem egy ilyen baszottnagy tábla Milkát,amit Németből hoztak rokonomék. és lemértük,és volt kb több mint 30 centi. .__. és ott flesseltünk rajta,hogy méretes német csokit eszünk x"DD meg perverzkedtünk a gumicukorral. x"DD
meg beléptünk a facebookos fake profilomra,és onnan jelölgettünk ilyen random embereket. x"D és ránk írt valami román csaj. o_o ""

gumicukor perverzizálása x"D ~
igen,ez egy nagyon fontos kép. ._.













este pózerkodtunk,gitároztunk (már amennyire az én kezdetleges szenvedéseim annak lehet nevezni. .___. ) Ouran High School Host Clubot,Kuro OVÁT meg Death Note-ot néztünk. *ww* és szakadtunk azon hogy ugye a DN magyar szinkronban mindenki azt mondja ilyen flegma sztájlban hogy MI?! xDDD befanoltuk Ryukot totál,szóval ez a két nap vagy inkább három ilyen Ryuk fanolásban telt el. x33
mivel Hetából ő Iceland,én pedig Italia,rajzoltunk a kezünkre zászlókat. x33


esti pózerkodásunk eredményei ~

(nemrakok ki minden képet,pedig vannak igazán fail képek,mint pl a V.S + Ryuk yaoi x"DDDDDDD meg mikor random lefotóztuk a lakás egy részét,és utána a képbe beszerkesztettük Ryukot. XDD)

muhahaa ~ GerItaa ♥ *ww*
az egyik a sok értelmes táblánk közül amit csináltunk x33





Grell ♥ *ww*











Ryuk fanságunk egyik megnyilvánulása. x333

















trollkodás Grell gitárjával ~













Hizaki gitározik x"DD












aztán még este olyanokat csináltunk,hogy egyik ismerősünknek van ilyen diszkózenéje youtube-on,és azt hallgattuk. x"DDD de már szenvedtünk tőle. ~ és van ez a 13 perces 3 idióta kínai vinnyogása,alias a " két kurva és a pasi" vagy mi volt a lefordított címe. x"DD és ez alá bevágtuk a diszkózenét,és ütemre mozogtak. .__. önmagában öl,de így.. x"DD ott sírtuk. ._.

szóval van ez..



és ezt bevágtuk alá. .__.


aztáán. szilveszter. ~

reggel tök korán feltudtunk kelni. o_o és tök poén volt, Gürerü beállította ébresztőnek Nightmaretől a The Worldöt,és ott üvöltött mellette a telefon,és nem kelt fel rá. x"DDDD én meg egyből,és engem kurva nehéz felkelteni. .__.



bementünk a városba. árkádoztunk,kb 1 óráig bent voltunk az Alexandrában, (lol de félreérthetően hangzik így x"D ) Heta mangákra vertük a nyálunkat,meg a többi mangára ami ott volt. XD meg néztünk országokról könyveket,és tök sok ideig tartott,mire találtunk Izlandról könyvet. .__. akkor is csak egyet. TwwwT kegyetlenség. xDD
meg néztük a történelmi könyveket,és találtunk Poroszországról könyvet. *w* de nemvoltak benne képek,csak ilyen többszáz oldalas szöveg. TwwT
meg nyelvkönyveket nézegettünk. x"DD Grell meg megpróbált tanítani engem olaszul számolni,de azóta elfelejtettem. > < tök gáz vagyok. XDDD
meg bent a Claire'sben nézegettük a cuccokat,és találtunk hasonló kinézetű nyakláncot mint amilyen Kamijonak van xDDDD meg olyan tollas cuccot amit később rájöttünk,hogy Ryuk cp-hez simán fellehetne használni. .__.

miután kiszabadultunk az Árkádból,elmentünk a Kárász utcára,meg a Széchenyi térre. XDD utcán hangosan Versaillest hallgattunk. *www* és közben reménykedtünk hátha találkozunk SZAFT-osokkal,de nem volt olyan szerencsénk. TwwwT
voltunk boltban,vettünk chipset meg vizet. >w< aztán beültünk ilyen padra,és elvoltunk mint állat. xDDDDDD mászkáltunk összevissza, kesesese-séztünk az utcán,meg énekeltük hogy " fapfapfapfapfap" és ezt a London Bridge is falling down dallamára. .__. meg ültünk a Kárászon,és nagyban énekeltünk,én épp Heta endinget,amikor két kínai csajszi sétált el mellettünk,én meg felüvöltök hogy "BOKU HETALIAAA!" azokmeg néztek hogy ki ez a hülye aki itt ordibál. .__. meg láttunk egy pasit aki úgynézett ki mint Ausztria a Hetából,és akkor haltunk be mikor elkezdett németül beszélni. XDDDDDDDDD mondom oké..
Mars téren majdnem elütött egy busz,amikor ordibáltam hogy "ARE YOU GAY?" és ha Grell nem ránt félre,kajak elüt. .__. amúgy akkor épp azon pörögtünk,hogy ugye a Yagami visszafelé olvasva " i am a gay" .__. XDDD
meg utána egy motoros ütött el majdnem,meg majdnem elcsapott a troli is .__. kajak ha Grell nem ment meg én nem élek. x"DD ön-és közveszélyesség forever ~

délután visszamentünk hozzájuk,közben egy-két számból kihallottunk pár érdekes szót,meg nevet x"DD kajakra semmi szilveszter hangulatunk nemvolt,szimplán elhülyültük az időt,ahogy szoktuk. .__.
besötétítettük a szobát,és Death Note-ot néztünk *ww* és ugye kitaláltuk,hogy Ryuk Grellnél lakik. .__. szóval Ryuk drága is velünk szilveszterezett *w* utána egyik rész közben eszünkb jutott,hogy együnk almát,és kimentünk almáért x"DD vagyis csak Grell,mert én bent fetrengtem tovább. .__.
meg Doitsut fárasztottuk fészen este. xDDD meg Prussia kesesese~-ézését hallgattuk. végighallgattuk simán a 10 perces videót. *ww* és anyuja beszólt nekünk hogy mi ez a szar zene XDDD én meg : ez nem zene.. THIS IS PRUSSIAAA! XDDDD



meg este zenét hallgattunk és tomboltunk.csak a szokásos. XDD meg ittunk bólét,és mivel full alkoholos volt,ezért alig kaptunk belőle. >w< rajtam nem is látszott meg hogy ittam bármit is,Grell meg kicsit bevolt csípve. trolololo ~ (nemvagyok alkesz. XDD)
szívattuk a népet,meg ilyen hülye videókat néztünk yt-on. xDDDDDD és találtunk ilyet hogy lantfarkú madárról valami bemutató videó.ááá valami kegyetlen x"DDDDDDDDD minden hangot leutánoz. ezen sírtunk . xDDDDDDDDDD

2:00-tól. x"DDDDDDDDDDDDDDDD
2:33 - " most pedig a közelben dolgozó láncfűrészek hangját halljuk" xDDDDDDDDDD



meg gyerekpezsgőt ittunk. x"DD és éjfél után pörögtünk fel totálra,addig ilyen nem is tudom milyen hangulatunk volt. XDDDDDDD Shinee-ra ráztuk,meg utánoztuk a 3 idióta kínait xDDDDDDD mmint ahogy " táncolnak" . meg megakartuk egymást pezsgősüveggel erőszakolni,és ilyen hajnali 3kor kergettük egymást a szobában x"DDDDD utána izlandi uke lettem. TwwwT mindenki ukéja vagyok lassan áááh. TwwT meg eltűnt Grell plüssmacija,akit előtte elneveztünk Kanadának x"DDDDDD és azt kerestem. .__. és megtaláltuk a "Ryuk sarokban" és kitaláltuk hogy Ryuk biztos megerőszakolta. TwT
Ryukról jut eszembe xDDDDDDDD maradt még almánk,és Grell odahozta hozzám hogy egyem meg. énmeg mondtam hogy nem kell,aztán észrevettük hogy ilyen pók mászik rajta,és tök beszartunk. XDDDDDD és kivittük a konyhába,utána kidobtuk,mert féltünk hogy Grell anyuja megfogja enni. XDDDDDDDDDDDDDDD

asszem kb ennyi volt. :"D de biztos voltak még jó poénok,csak fele nem jut még most eszembe XDDDDDDDDDD

baromkodás szilveszterkor az utcán. ~

egy ritkaértelmes kép. xDDDD

takardel a fejed osztrák csipsszel. x"DD

ne kérdezzétek hogy,de valahogy a vörös rózsámból sárga
lett,és még csak nem is vakuztunk. XDDDDD és nem photoshop.
bai-bai. ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése