2012. január 16., hétfő

pótlás again ~ MikuSzaft 2011 december 17 x"DD ♥


hátjó. szóval élek, meg minden,csak ritka lusta egy lény vagyok,és ha van is időm,akkor sem blogolok hanem mást csinálok. .__. levagyok ezernyi mindennel maradva,de kezdjük a decemberi MikuSzaft meettel. *w* igaz hogy már ilyen nagyon részletes dolgokra nem igazán emlékszek,de azért igyekszek összekaparni dolgokat. :"D

szóóval december 17.één volt,és wáá. reggel átmentem Móniékhoz ( alias Rukihoz ~ ) ,palacsintát sütöttünk. x3 közben nemtaláltam el hozzájuk,mert én tájékozódásképtelen balfasz elfelejtette melyik utcában laknak,szóval az 5 perces útból lett fél órás. x"DD nem is én lettem volna. ~
buszon hangosan énekeltük Gackttól a Vanillát. xDDD

meg Sanyika fárasztott minket ilyen hentai képekkel. .__. Hmvhelyen szálltunk át,ott csatlakozott hozzánk Laci ( Robi,Sanyika,Móni meg én mentünk át együtt Szegedre :"D) . volt egy nemtomhányperces buszmegállóbeli várakozás,utána tovább buszozás. xD buszon Robi meg Laci kurvára készenvoltak,és Robi szájdobolt Laci meg rárappelt valami idóta szöveget Sanyikáról meg a seggszexről. o_o "" mi meg sírtunk a röhögéstől Mónival. XDDD meg Robit hívta valaki telefonon,ő meg beleszólt hogy " Igen?" mikor még fel se vette a telefont,és a csengőhangja szólt.. .__. ez a fail pillanat örökre belém égett. XDD
kicsit késett a buszunk,de beértünk Szegedre. Mars téren pont összefutottunk a türelmetlen Gwennel és Grellel. *-* letámadtuk őket,meg még megkerestük a többieket is. x33 odadtam Gwennek a névnapi karácsonyi ajándékát egyben,meg Gürerünek (Grell ~) is az övét. :$ utána átballagtunk a Somogyiba,mert ott volt a meet.
egy ilyen kisebb teremben voltunk,és kurvasokan. o__o elkezdtem keresni az ismerősöket egyből,és letámadtam mindenkit. XDD azokat nagyrészét is,akikkel akkor találkoztam először. ._.
volt egy nemtommeddig tartó összevisszaság,ameddig mindenki megtalált mindenkit,utána beültünk a székekre,és átadtuk egymásnak az ajándékokat. mert ugye volt nálunk ilyen húzás,és ha akartál részt vehettél benne,és akit kihúzol,annak adsz ajándékot. x33 én Tills húztam. *-* és tökparáztam hogy nem jött,mert a meet elején még nemvolt ott,csak a közepe felé értek oda. >< de akkor odaadtam neki az ajándékokat és tetszettek neki. *www* énmeg tiszta happy voltam. xDD
rajzoltam neki egy Junjou Romantica MisakixUsagi rajzot. :$ (köszönööm drága Ausztria hogy segítettél az ötletben *ww* ♥ ) és egy Russia-chibis kulcstartót. meg még édességeket. :"D a kulcstartóról van csak képem,a rajzot nemfényképeztem le. .__.

eleje ~

és hátulja ~
tudom hogy nemlett valami nagy szám,lényeg hogy neki tetszett *ww*
engem amúgy Lavi húzott,és tökjó cuccokat kaptam tőle :"D ilyen piros mécsestartót,porcelán mézeskalácsfigurát,meg édességeket. *www* köszönööm ~ ♥

aztán öö. miket is csináltunk. hát,volt pár lány,akik ilyen nagyon cuki BJD babákat hoztak. *ww* és az egyik csajszi tök édes volt,és Versailles kitűzője volt meg Hetás is ésés énmeg letámadtam. és szegény babát meg felborítottam. TwwT *igen most kövezzetek meg érte.de vagy százszor bocsánatot kértem utána. > < * utána beszéltünk egy csomót a Versaillesról,meg mesélte hogy volt pesti koncerten,és hogy ott mikvoltak,énmeg majdnem sírtam mert olyanjóvolt elképzelni. TwwT meg ő is szereti Kayát is. *w* és áá tökédes volt. remélem mostani meetre is jön. *-*

ott látszanak a babáák. bár ez már a következő helyszínen,a Grand Caféban volt. x33

meg találkoztam Nixivel is *ww* volt osztálytársam,és ő is SZAFTos,és most jött,és wáá. *w* csak épp nemcsináltunk közösképet TwwwT

meeten egy csomót lógtam Prussiával. *ww* meg letámadtam egy csomószor szegény Doitsut. x33 és az még csak az első találkozásunk volt,. x"DD mi lesz itt szombaton? :$ *ártatlan ~*
meg úgy az egész banda tiszta édes. és alig csináltam képeket. TwT a többiek fészbukjáról lecsórt képeket fogom felhasználni trolololo ~
apropó trollkodásról jut eszembe,Gwenék trollkodtak. TwwT és a kitűzővel telerakott táskámról leszedték a kitűzőket és felrakták magukra. .__. meg a Grand Caféban is,amikor én Poroszékkal Hetás videókat néztem,akkor is lecsórták őket és eldugták. TwwT hülye trollok. xDD utállak titeket ♥ amúgynem,ne örüljetek. XDD
meg vittem a rajzaim,és megnézték páran. még jó hogy csak páran. xD de most szombaton megint viszem őket,lol. o_o "" és mostmár több van azóta. > < ""

meg kaptunk Adriéktól SZAFTos mézeskalácssziveet *w* még mindig megvan,nem fogom megenni,túlszép ahhoz. :$ pózerkodtam is vele x333 de aztmég meet után valamelyiknap.


vee ~










a legszomorúbb az egész meet alatt az volt,hogy Beni,az egyik adminunk, (vagyis már sajnos csak volt.. TwwT) bejelentette,hogy kilép,bizonyos okok miatt... > < akkor úgy sokan sírtak,én is megkönnyeztem..elbúcsúztunk tőle,Sáriék énekeltek is. és gomenne,hogy én nem énekeltem,csak nemtudtam a szöveget. ^^ " és Beni,reméljük hogy egyszer még visszajössz közénk. köszönjük a sok munkát. :) ♥

ezek után úgy egy kicsit lement a hangulat. de igyekeztük egymást felvidítani. meg Móni rosszul lett,akkor érte is aggódtam. > < waa. de amúgy utána minden jólett *w*

miután elkellett hagynunk a könyvtár épületét,mert letelt az ott eltölthető időnk,átballagtunk a Grand Caféba. Somogyi előtt még pózerkedtünk,bár a képek nincsenek meg lol,nemtudom ki csinálta őket. o__o "" meg vámpírfogsor alakú gumicukrot ettünk,amit Lavitól kaptam. x33 és azt osztogattam ott a népnek. :$ Gwen meg örült a fejének hogy Asagi fogsorát esszük. x"DD

útközben baromkodtunk,szokásunkhoz híven. XDD halálrarémültem valami madártól. .__. meg ilyeneket mondogattunk Gwennel és Gürerüvel hogy " Ruki mindenkitől elmegy" meg " majd február 31.én " ._. meg ezek a faszok elnevezték Sanyikát Kamijonak .___________. """ és azzal cinkeltekwááá.

Grand Caféban befoglaltunk egy-egy asztalt,átmászkáltunk egymáshoz,lényeg hogy elvoltunk. XD Porosszal,Amcsival meg két másik lánnyal Hetás videókat nézegettünk Prussia telóján x33 meg Gwenék trollkodtak,amit már meséltem. x"D vettünk teát,forrócsokit meg stb. *ww* vonatoztunk,ölelgettük egymást,készenvoltunk az a lényeg. XDD meg Porosznak volt söre,és azt elosztottuk egymás között. x33 szegénynek a végén már alig maradt. o__o " és nemvolt sörbontónk,és próbáltuk már kulccsal,volt aki bögrével! meg kanállal. x"D de nemjött össze. ._. utána azthiszem Tivadar szájjal kibontotta. hátjó. o__o """

GrandCafé után elindultunk az Árkádba Gwennel,Mónival és Gürerüvel,mert már csak kb 1 óránk volt a buszig,addig meg ott császkáltunk. xDD bementünk a Claire'sbe,ott szívfájdítás volt nézni a sok cuki cuccot. TwwT Gwencus meg vett műszempillát x33 meg az írószerben asszem nézegettünk ilyen zenélő képeslapokat,és azon flesseltünk,hogy volt olyan ami ilyen csirkecsipogásos vagy milyenvolt. o__o már nemtudom. XDD

hazafelé Hmvhelyen megint átszálltunk,ültünk bent a váróba,Mónival Hizakit alias a fiamlányom molesztáltuk. x3 csirkét csináltunk belőle. amúgy énse tudom pontosan micsoda ő. o_o meg Robi bealudt ott mellettünk,és mondta hogy ébresszük fel ha idővan,énmeg szegényt Hizakival ébresztettem fel. .__. XDD
This is Hizakii x"DD

és hát akkor,képek következnek. ^^ "

Prussiával pózerkodós. *ww* ♥
milyen kicsi vagyok,lol

pillanatkép by Doitsu ~ épp ültünk x"D

Doitsuu *ww* ♥

Robi és a nyuszifül találkozása x333

Gürerüü és Gweencus . két trollgeci. ._. ♥
és ottvan rajtuk a Kamijos meg a Hizakis kitűzőm! x"DD

velüük. ♥ nagyonszar fejemvan. .__. ááá
mint aki bevan erősen szívva x"DD

Ewoval. *w* ♥ nagyonszar kép lett,
és majd csinálunk sokkal jobbat szombaton,
de közös és az én gépemmel van csinálva
ezért muszáj kiraknom x33

ukevaagy Porosz te is ukevaagy muhaahaaa ~
muszájvolt! x33 ♥

vonatozáás ~
überuke vagyok TwwT

vonatozás 2.0 x"DD
this is not yuri,this is yaoi!! x"DD

néép ~ Gürerü,Gwen,Nixi,Zsófi. *w*


azthiszem ennyi lenne ez a bejegyzés. > < lehet ma még rakok fel pár dolgot,de lassan aludni kellene mennem,mert betegvagyok. .__.
jóéjt ♥ buona notte. ^^ ~

mellesleg Ita-chan leettem. *w* vagyis már azvagyok egy jó ideje x3 és tavaszi conon ha mindenigaz akkor cosplaaay. *www* aahw ~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése