2012. április 5., csütörtök

Mert Ita-chan nem tudta eldönteni,hogy erdőbe menjen,vagy szandálba ~


Ööhm..hosszú idő után itt vagyok egy random bejegyzéssel. Rámjött a blogolhatnék. ^^" Őszintén szólva eddig azért nem írtam,mert nem volt kedvem másokkal megosztani amik velem történnek. owo Szóval,közelebbi barátoknak elmesélem,átéljük,tudunk róla,kész,de nem volt kedvem semmit se kipublikálni. >w< Nem azért,mert olyan dolgok történtek volna,amiket nem akartam..egyszerűen csak nem volt kedvem megosztani mindenkivel XDD

Na szóval..jövőhéten (április 14-15) MondoCon *w* És én megyeek *www* [Eddig nagyon úgy néz ki,hogy mind két nap ott leszek *-*] Cosplayelek is,Hetaliaból Észak-Olaszországot. Még nem teljes cosplay lesz,hanem valami kezdetleges izé~ Múltkori SZAFT meeten már ebben voltam ^^

És.. nem csak a cosplay miatt várom annyira a cont,hanem mert egy csomó mindenkivel akkor fogok először találkozni *w* Megismertem az idióta Hetásbagázst,és waa.többségükkel még nem is találkoztam sajnos,és kiváncsi leszek,élőben hogy fognak fogadni. x3 Biztos nagyon elleszünk,az tuti *-* Ééés..ne feledjétek,hogy a fonott lábszőr czunczi! x333

Szóval,majd valami ilyesmi leszek >w< Egy alacsony (nagyon nagyon alcson vagyok,154 centi,kb xD) hiperaktív,fehér zászlós,remélhetőleg freehug táblás,nyakkendős,világosfarmeres,fekete inges Ita-chant kell keresni conon,ha esetleg összeakartok velem futni. o_o



Még mindig nem tudok normálisan mosolyogni nyitott szájjal . .__.

Aaaztán.április 25-én új Versailles single,Rhapsody of the Darkness címmel. *w* annyira várom már.. *-* Kiváncsi vagyok,mit alkotnak össze. És aaa,a lemezborító is annyira hihetetlenül jó lett *-* ♥


Tegnap volt egy eléggé érdekes JankóNap a sulinkban XD Greece-szel nagyon készen voltunk o_o Egyik feladatunk az volt,(minden diáknak a sulinkból) hogy rajzoljunk 1 órán keresztül " 85 éves iskola témában". Mit ne mondjak,csodálatos alkotások születtek X"DDD na,de majd erről akkor külön írok egy bejegyzést,mert ide sok lenne >w<

Sikerrel lebetegedtem,így szünet első napjára,így volt osztályos húsvétozásra sem tudtam elmenni ._. Vagyis,eddig még csak torokfájás,szédülés,meg néha hányinger.. >w< + jövő héten elvileg valamelyik nap szemészet,mert sokat fáj a szemem szédülök,(és most sem alszok,hanem itt kockulok lol XD) és fáj a fejem is,és anya szerint ez összefügg >w<

Ma napomról kb annyit,hogy egész nap kockultam,rajzoltam Russia-samának,meg belekezdtem a Marry Me,Mary című koreai doramába. Eddig tök jó x3 Ja meg Grellel trollkodtunk,aminek fő témája Ryuk és a szilvalekvár volt x"DD ja meg " Kolompár Ryuk a híres operaénekes" agyam egyik legfárasztóbb szüleménye. ._.

És úgy körülbelül szerintem ennyi lenne owo Nagyon érdekfeszítő bejegyzés volt,tényleg,lol x"D


és végül,csak mert mostanában nagyon sokat hallgatom,és imádom Kayát ~ ♥


[Nincs fent youtube-on,csak koncertes,ami engem egyáltalán nem zavar,sőt. XD a random "Moscow" bekiáltások meg szerintem senkit se zavarnak. ^^"]
Buona Notte ~ *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése