2011. október 22., szombat

pótlás I. ~ SZAFT meet 2011 október x"D

eeto. gomenne,hogy csak most írok..de nagyon elvagyok mostanában havazva,és most jutottam el odáig,hogy leüljek blogot írni. xDD jó sok minden történt,szóval van miről. *-* kezdjük még egy októberi meettel. xDD nemfogok nagyon részletezni,mert egy csomó minden kiesett már azóta. ><

hát az úgyvolt,még anno valamikor időszámításunk kezdetén, hogy Viki drága átjött hozzám reggel,és együtt készültünk. :3 csak apu volt rajtunk kívül itthon,ez az idióta állat meg trollkodott. pl. elkezdett kiabálni hogy ' BÜNTESS MEEEG!' azt apa pont akkor ment el az ajtó előtt xDDDDDDDD képzelhetitek mire gondolhatott.o__o fuckyeah.
meg fészbukoztunk,néztük a román Kamijo cp-s csajt,aki mellesleg geciszép csaj és kurvajó a cp-je *--* és miközben néztük a képeit,kiadott valami idióta reklámot. xDD és szívbajt kaptunk,hogy valami a tökcsendben megszólalt. o__o
aztán valami meleg srác visszaírt nekem,és azon aszaltunk. x"DD

1kor indult a buszunk Szegedre. elég menőn néztünk ki,ahogy felvonultunk a buszra. :3 közben egy nemszeretem emberke kikészített minket,és előle menekültünk.. -.- " az egész utat végigbaromkodtuk Vikivel xDDD ő Kuroshitsujis pentagrammot gyártott a kezére,én kajáltam,közben zenét hallgattunk (Kaya,Versailles,meg Grell theme Song *-* ♥) és üvöltöztünk a buszban hogy DEATH! XDD meg ez az idióta perverz beleakarta dugni a számba a kiflijét. T__T
készül a pentagramm. *-*


áá,kicsitsem vagyunk Kuro fanok. :$


táskám tartalma. o__o
(nagyonfontoskép. xDD)

aztán egyszercsak beértünk Szegedre. *-* miközben szálltam le a buszról majdnem elhagytam a Versailles kitűzőm. o__o ez a sokk mai napig tisztán bennem él. xDD a Mars téren egy csomóan vártak már minket,és szétölelgettük egymást *--* egy csomó új emberkét ismertünk meg,és mivel SZAFTosok,alapjáraton jófejek. :3 ♥

Vittem maszkokat,tudjátok ilyen orvosi izét. xDD Gwennel teleírkáltuk őket,énmég otthon,és ebben voltunk kb egész végig utána. xDDD tiszta menők voltunk. *-*


valami random lesifotó. xDD
nekérdezd mit csináltunk épp,mert nemtudom.xDD

pózerállat.


epic fail volt, mert alapból volt a maszkon ilyen 3M szöveg.
és én fölé írtam hogy Kamijo ^-^ ♥
és ezt Kamijo 3Méternek lehetett olvasni. xDDDDDDDDD
szóval Kamijonak 3 méter. :$

Viki körmei *--* SZAFT meet ♥



Gürerüt,alias Gabcsit fárasztottam Sebas-channal. :$

meg mutogattam a Versailles pólóm a többieknek. erről készült egy eléggé félreérthető kép. xDDD
Gürerü,Viki,és Edemü. *-* ♥

mikor már mindenki megérkezett,akinek megkellett érkezni,elindultunk a Bartók térre,mert azvolt a legközelebbi hely,ahol sokan elférnénk. eléggé hideg volt már akkor is,szóval kicsit fagyoskodtunk,de túlélhető volt. :D letáboroztunk a téren,felmásztunk az asztalokra (még mindig ottvolt az a Takeru chibi amit Hachi rajzolt még augusztusban :3 ) volt aki lerohanta a hintákat,és a többi. mi Gwenékkel elvoltunk. xDD Oz yaoista táblájával pózerkodtunk. *-*

Dáávid :3


Oz (Alois) *-* ♥

csakmert yaoi *-* ♥

Adrii *-* ♥

Mimii ♥ *-*
a háttérben valamit nagyon néztek xDD


Gürerü és Oz. ♥

Grell ♥ *-*

Viki és Oz ♥

Evo és Mimi ♥


meg vittem Hizakit. alias egy neonszínű szőrös nemtudommineknevezzem cukiságot. xDD és Hachi tökre elvolt vele. xDD
Hachi művészi alkotása :3

Hachi és Hizaki *-*


rögtönzött Kuro cp. xDD

kicsi a rakás. *-* imádlak titeket ♥


Viki Oz koronát szerel. xDD

Porosszal :3 ♥

a két Mimi *-*

kawaii. xDD

Viki amerikazászlóval ^^ ♥

Hizaki in BL land xDDD

gitáár *-*



Hachiékkal átmentünk az Árkádba wcre xDDDD tökmenőkvoltunk. a wc tiszta labirintusos xDD meg szórakoztunk a kézszárítóval. *okosak* xDDD kicsitse néztek ránk furán,mikor maszkban végigvonultunk az árkádon. xDDD utána visszamentünk a többiekhez.

útközben lebuktattuk az alkesz Terut. :$
Prince beer xDDD

Viki meg Mimi tökhamar elmentek. T__T kikísértem őket a buszra,utánahúztam vissza. xDD átvonultunk az árkádba,ahol sétáltunk,boltba mentünk,ahol elterveztük,hogy Hachival vetetünk Gwennek fogamzásgátlót. xDD volt valami Caramell koncert,és előtte volt valami énekverseny.a műsorvezető pasi egyből kiszúrta a SZAFTot,Poroszék pedig mutogatták a free hug táblát,meg kiabáltuk,hogy ingyen ölelés..de nemjött oda senki se. T__T így egymást ölelgettük. *-* elég szar volt amúgy...ebből is látszik mennyire előítéletesek az emberek,és nem mennek oda egy tökidegenhez még egy ölelésre se..én simán odamennék. *-* conon is ezt szoktam. :$ szóval,volt valami énekverseny,és a SZAFT egy része is felment. pokémont énekeltek. xDDD én lent a színpad előtt szurkoltam nekik,és megörökítettem az utókor számára :3 aranyosak voltak. *-* bár nem ők nem nyertek,hanem egy kb 3 éves kiscsaj..végülis cuki volt,de ez így nem fair. xDDD voltak érdekes arcok azért azon a versenyen. xDD aztán megérkezett Caramell,mi meg lefujjogtuk. :$ közben idővolt,mennünk kellett a buszra,és miközben mentünk kifelé,Gwennel üvöltöztük Hydetól a The cape of stormst. xDDDDDDD Gwencus drága mellesleg tökszarul volt akkor. o__o



buszon elvoltunk Bencével,Robival meg Sanyival.. xDDD ott ugratták Sanyit,én meg szakadtam rajtuk. Hmvhelyen szálltunk át,buszmegben Robi pózolt Hizakival. :3


Sanyi meg a buszon beleült valami rágóba,és Bencééken verte le a hisztit,hogy biztos ők rakták alá.. -.- " fárasztó volt. xDD

ez a meet is annyira jóvolt *--* ♥ aligvárom a decemberit :3 mikuszaftlesz,vagyis már inkább jézuskázás. és kihúztunk emberkéket (vagyis én nemtudtam a húzáson ottlenni,ezért nekem meg még sokaknak félreraktak :D ) megkaptam már hogy kit " húztam",és tökre örültem neki. ^^ márcsak kikéne találnom mitkap,de igazából még annyira nemismerem,ezért nemistudom hogy minek örülne úgy igazán.. =/ demajd kinyomozom :3

1 megjegyzés: