2011. október 9., vasárnap

Kuroshitsuji. *--*




Mint már említettem,Viki sikeresen rászokatott a Kuroshitsujira. kedvenc animém lett. *-*
és ááh olyanjó. *---* olyan jól megvan csinálva,és annyira szép. *-* nem mellékesen eléggé beteg anime,vannak benne olyan poénok hogy sírva beröhögtem. xDD főleg az OVAkban. xDDD de viszont részben komoly is,és meg van a maga sötét hangulata. pl. mikor az első évad utolsó részét néztem,annyi érzelem volt egyszerre bennem,mint még soha,és úgy bőgtem mint a szar. >< végülis ez volt a második évad végén is.. xDD

kedvenc karakter. hmm. Undertaker,vagy másnéven Temetkezési Vállalkozó.
a mosolyától meg a nevetésétől megtudok halni. akkora arc. *-* úgybírom. xDD

nyaaa. *-*



a főszereplő egy démoni komornyik,alias Sebastian. ő szolgálja Cielt,ő is baszott jó pasi. *-* és ő is nagy arc. xDD



Ciel lányként. olyancuki hogy ezt muszáj. xDDD

nem édes? *-*



aaztán ottvan Grell. annyira imádom azt az elmebeteg idiótát. xDDD igen ő pasi,halálisten,és belevan zúgva Sebbybe. *-*

ésmég van egy csomó szereplő,nemfogok mindenkit egyesével berakni. :D mindenkit imádok amúgy,de ők a favoritok. *-*

és ááhw,olyan rossz,hogy végignéztem. > < tegnap beleolvastam a mangába,és azis kurvajó. *-*

én mindenkinek csak ajánlani tudom,szerintem még egy animés se csalódott benne aki megnézte. :D
éés végül küldöm ezt a képet Vikinek. *---*

2 megjegyzés:

  1. juuuuujj!!!! ISTENEEEEM *---* NYÁÁÁÁÁÁ!!!! DEEEE ÉÉÉÉDEES!!!! *-* köszönöööööm *-* JÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁJJJJ BAAAAZDDD EZ KURVA KAWAII!!! <3 XDDDDDD

    VálaszTörlés